Gå til innhold

Mye murringer før og rundt IKM- lite nå.... Vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Da har jeg offisielt begynt symptomjakten.... Jeg sa til meg selv at jeg skulle slappe helt av denne graviditeten og bare se hvordan det gikk. Men, altså - det klarer jeg visst ikke.

Føler at jeg hadde mye mer symptomer rundt IKM (er 5+0 i dag). Kvalmen kommer og går, men murringene er nesten fraværende. Rundt IKM hadde jeg nesten magekramper og masse strekk og murringer. Hvordan er det med dere? Litt redd for MA, men må vel bare senke skuldrene og vente og se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror alt er helt vanlig jeg... jeg har kommet noen dager mer enn deg, bare, og først idag våknet jeg opp med mens smerter, og har blitt kvalm av ingenting.,. tror noen kan oppleve graviditeten veldig vekslende...? hadde selv mye murringer rundt IKM, noe som ikke har vært uvanlig når jeg ikke har vært gravid...

I starten vokser jo embryoet veldig fort, og morkake, navlestreng ol. jobber mye rundt IKM... ;:)

Skrevet

Det er det samme med meg. Er 5+2. Hadde mye murringer de foregående ukene og mye kvalme. Nå har murringene avtatt mye, merker nesten ikke til de. Kvalmen kommer og går i bølger. Tror ikke vi skal bekymre oss så mye for symptomer som avtar,men heller være glad for det. Plutselig er symptomene tilbake ;) Som regel så går det bra i de fleste tilfeller :)

Prøv og slapp av og nyt graviditeten :)

Skrevet

Kjenner meg så igjen i det du skriver! Jeg er bare 4+6 uker, og jeg har til nå hatt mye murringer i magen. Nå er de så og si helt bote. Jeg har ingen symptomer ellers heller, litt ømme pupper bare! Jeg tenkter til stadighet at noe er galt, og ser for meg MA. Det er godt å se at jeg ikke er alene om dette, og at det mest sannsynlig er helt normalt :) Vi får bare vente å se!

Forresten, hva er IKM? Er liksom ikke helt dreven på disse forkortelsene enda :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...