Venter nr tre <3 Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Jeg kan ikke hjelpe det jeg, men jeg er SÅ redd for å ikke kjenne liv! Både Jordmor og de på sykehuset har sakt at det er viktig jeg kjenner liv flere ganger i løpet av dagen. Og jeg har tydeligvis en bebi som vil være aktiv om natten... dette sliter meg heeelt ut nå på slutten. Flere som har det sånn??
memather Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Jeg skjønner deg KJEMPEGODT!! Jeg har slitt med angst nå og da gjennom hele svangerskapet, plutselig kommer det en overveldende frykt om at noe er galt. Gutten min er veldig aktiv, men har noen rolige dager da jeg kanskje ikke kjenner ham (eller bare knapt) før utpå kvelden, disse dagene er helt grusomme!! Hvor langt er du?
Venter nr tre <3 Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2010 Godt å vite at det ikke bare er meg da, selv om jeg absolut ikke unner deg de tankene i det hele tatt :/. Jeg er 39+1, og rett ved målstreken så vil gjerne over den for å si det sånn Det er et tungt ansvar å gå gravid synes jeg. Det skal bli godt og få dele ansvaret og bekymringer med pappan snart. For det blir sikkert noen av de etter fødsel også er jeg redd. Man vil jo at alt skal være bra med den lille til en hver tid! Garantert maaange unødvendige bekymringer hehe. Men da henger liksom ikke alt på meg.
Lillypia Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Åjada....er som jeg kunne skrevet dette selv. Har noen veldige aktive dager, og så noen stille....og er mest aktiv på kvelden. I dag f.eks har vært veldig rolig:( Men kan jo ikke løpe på føden og sjekke annenhver dag heller......er 40+0 i dag og vil bare bli ferdig nå!
Venter nr tre <3 Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2010 Lillypia: Du har jo noe å feire i dag du ! Jeg vil ikke ringe føden heller jeg da, (redd de vil bli sure) men når jeg har engstet meg nesten ihjel, og tar opp tlf...kjenner jeg et lite knuff der inne, og da er det bare og kjenne etter fler og roe pulsen litt.... Masse lykke til hvertfall Får håpe du slipper å gå lenge over!
Lillypia Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 to usle dager igjen til termin, men hun kan godt få komme nå altså Her våknet hun jo også til gangs nå etter jeg skrev innlegget, er jo typisk det;) Har sine virkelig aktive perioder på kveldene... Lykke til dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå