Gå til innhold

Da melder jeg meg ut herfra...


april79

Anbefalte innlegg

Var på ul i dag etter å ha besøkt jm uten å finne fosterlyd. Der lå det en liten krabat som sannsynligvis har dødd for mer enn 5 uker siden... Jeg var 17 fullgåtte uker i dag, men har nettopp fått 4 stikkpiller som skal fjerne det døde fosteret.... Mannen min og jeg er veldig triste nå, og gruer oss til verste delen: Å fortelle jentene våre at det ikke kommer en liten søster eller bror i november likevel....

 

Jaja, takk for meg. Vi får prøve igjen senere. Trenger bare litt tid til å reagere og fordøye dette. Lykke til med svangeskapene deres, alle sammen!

 

Hilsen meg som fortsatt er ydmyk og takknemlig for at jeg faktisk har to velskapte og nydelige døtre og en fantastisk mann ved min side hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så trist å høre! Synes du takler det veldig fint ved å huske alt det gode du allerede har, og håper det går bra hvis dere bestemmer dere for å prøve igjen.

 

Sender deg en god klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist :( Må være en forferdelig beskjed å få... Så du hadde skrevet et innlegg for en stund siden der du skrev at du ikke fikk høre hjertelyd på kontroll i uke 12 pga. legen ikke klarte det. Tenker du nå i ettertid at det ville vært avgjørende for den situasjonen du er i no at du ikke fikk høre den da?

 

Tenker hvertfall på deg og ønsker deg alt godt videre! Godt du har to skjønne jenter og en flott mann du kan støtte deg på :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så utrolig forferdelig :(

Sender en varm klem til dere og håper det går bra med dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...