Gå til innhold

Yes, på tirsdag begynner vår måned! :)


LittLykkelig

Anbefalte innlegg

Gleder meg sånn (og gruer meg)! Vil møte min lille blomst, ikke minst se om det er gutt eller jente. Snart få svar etter 9 mnd venting. Lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så spennende.... Jeg får en gutt, har ei jente fra før... Endeeeeeelig juni... (Snart altså).... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Det beste med juni for min del, er at jeg VET at babyen kommer en gang i løpet av mnd siden jeg har termin 9. :) Så vi får vel horoskopet tvillingene alle sammen da kanskje.. Livlige barn mest sannsynlig, snakkesalige i allefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleeeder meg! Hadde håpet å få før termin jeg da:p utrolig dumt å tro at man skal føde før termin.. hehe.. men er man utålmodig så er man. Har termin 4. juni:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vet.. Har også gått rundt å innbilt meg at jeg skal føde før termin. Idiotisk, i og med at både min mor og min søster gikk 14 dager over :/ Prøver nå å la være å tenke på fødsel, se det positive i ting og heller håpe at jeg rekker å se Sex and the city 2 på kino før barnet kommer.. :D Btw: dersom dere skal på kino, ta med en pute i veska som dere kan ha i ryggen! Ellers er det painful å sitte så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma gikk også 2 uker over tiden med meg.. hehe så skjønner ikke hvorfor jeg skal tro at bebis kommer før termin hos meg:)

 

Blir spennende å se nå da utover juni. Virker ikke som noen har født enda med tanke på den andre tråden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi synes det er så digg at jeg endelig er en av dem med kortest tid igjen.. Godt å lese når andre sier de har 8 uker igjen osv og man vet at man mest sannsynlig skal føde snart selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!! Husker da jeg nylig kom over til 3.tri, også var sååå misunnelig på de som hadde noen få uker eller dager igjen. Og nå er d oss!!!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er en av de som har termin sent i juni (23) så kan det fort bli juli barn på oss... Derfor vil jeg oppfordre dere som føder tidligere om å holde oss andre oppdatert på tegn og fødsler og hele sulamitten! :)

 

Lykke til alle sammen! Gleder meg så sykt masse!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...