LittLykkelig Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Gleder meg sånn (og gruer meg)! Vil møte min lille blomst, ikke minst se om det er gutt eller jente. Snart få svar etter 9 mnd venting. Lykke til alle sammen!
Selo Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Å så spennende.... Jeg får en gutt, har ei jente fra før... Endeeeeeelig juni... (Snart altså).... hehe
Streisand Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 jaaa, nå nærmer det seg!!! En fantastisk måned:) gleder meg sånn.
gummitarzan Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 yippi!!!gleder med til å se juni på kalenderen..
LittLykkelig Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2010 Hihi. Det beste med juni for min del, er at jeg VET at babyen kommer en gang i løpet av mnd siden jeg har termin 9. Så vi får vel horoskopet tvillingene alle sammen da kanskje.. Livlige barn mest sannsynlig, snakkesalige i allefall
Gjest Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Gleeeder meg! Hadde håpet å få før termin jeg da:p utrolig dumt å tro at man skal føde før termin.. hehe.. men er man utålmodig så er man. Har termin 4. juni:)
LittLykkelig Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2010 Ja vet.. Har også gått rundt å innbilt meg at jeg skal føde før termin. Idiotisk, i og med at både min mor og min søster gikk 14 dager over :/ Prøver nå å la være å tenke på fødsel, se det positive i ting og heller håpe at jeg rekker å se Sex and the city 2 på kino før barnet kommer.. Btw: dersom dere skal på kino, ta med en pute i veska som dere kan ha i ryggen! Ellers er det painful å sitte så lenge..
Gjest Skrevet 30. mai 2010 #8 Skrevet 30. mai 2010 Mamma gikk også 2 uker over tiden med meg.. hehe så skjønner ikke hvorfor jeg skal tro at bebis kommer før termin hos meg:) Blir spennende å se nå da utover juni. Virker ikke som noen har født enda med tanke på den andre tråden:)
Vimse + gullene Skrevet 30. mai 2010 #9 Skrevet 30. mai 2010 det blir en spennende måned ja, lykke til alle junijenter!
LittLykkelig Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 31. mai 2010 Hihi synes det er så digg at jeg endelig er en av dem med kortest tid igjen.. Godt å lese når andre sier de har 8 uker igjen osv og man vet at man mest sannsynlig skal føde snart selv
Gjest Skrevet 31. mai 2010 #11 Skrevet 31. mai 2010 Enig!! Husker da jeg nylig kom over til 3.tri, også var sååå misunnelig på de som hadde noen få uker eller dager igjen. Og nå er d oss!!!!
Tullball Skrevet 31. mai 2010 #12 Skrevet 31. mai 2010 Siden jeg er en av de som har termin sent i juni (23) så kan det fort bli juli barn på oss... Derfor vil jeg oppfordre dere som føder tidligere om å holde oss andre oppdatert på tegn og fødsler og hele sulamitten! Lykke til alle sammen! Gleder meg så sykt masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå