Gå til innhold

Råd ang.jobben


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte høre om noen har noen tips å komme med da jeg føler meg litt rådløs..

 

Har 5 uker igjen før permisjonen starter, jobber 60% nå, men til og med det begynner å bli slitsomt for rygg, ben og ustabil energi.

 

Jeg er egentlig veldig innstilt på å jobbe fordi jeg liker å ha noe å fylle dagene med og vil ikke ha ekstra ventetid hjemme. Men mitt største problem nå er at jeg har en sjef som jeg virkelig ikke kommer overens med. Det er ikke noe nytt, samarbeidsmessig hart vi ikke fungert siden hun begynte i feb, men jeg har "overlevd". Nå derimot begynner det å tære på de siste kreftene mine, og jeg synes det er så trist at jeg ikke gleder meg til å gå på jobb lengre. Det stjeler energi fremfor å gi meg energi..

 

Vurderer å snakke med legen om dette, men det er vel kanskje ikke et sykemeldings grunnlag.. Og det er jo egentlig ikke det jeg ønsker heller. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?

Jobber kun sammen med henne, så det er ganske frustrerende. Noen ganger er jeg faktisk redd hun sier meg opp før jeg går ut i permisjon..

 

Håper noen har noen gode råd å gi meg, føler meg helt blank.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En arbeidsgiver har plikter mht HMS, som også går på arbeidsmiljø. Les arbeidsmiljøloven og ta kontakt med fagforbundet med tanke på at du skal tilbake i jobben etter permisjonen. Vet ikke om jeg ville brukt krefter på konflikter rett før fødselen, men sett deg inn i plikter og rettigheter for både deg og arbeidsgiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...