:) ! Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Jeg har termin 7 august. Jeg vet at lillegutt i magen er litt liten. Ligger 10% under gjennomsnitt.. Jeg er så usikker på hvor mye klær av det aller minste jeg trenger å kjøpe inn! Noen som har noen formening om hva jeg trenger å kjøpe i str 50 f. eks? Å i tillegg er det sommer, usikker på type klær som lønner seg å kjøpe! Noen som har noen tips og erfaringer??
påtjukken Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 ungen vokser nok veldig fort så ville kanskje kjøpt inn 5 av kvart plagg i str 50 og resten i 56.. det går kjempe fort.. kjøp noen langarmet og noen kortarmet bodyer, noen jakkegensere og noen lette bukser.. kan jære både varmt og kaldt så ikkje godt å si.. når det er veldig varmt ligger babyene ofte kun med body og ett lite teppe i vognen... eg fikk i midten av august, en veldig varm sommer.. brukte nesten kun body og sokker og bukse om me skulle noe spess.. ellers var helseteppe veldig mye brukt.. om babyen er liten no så kan det faktisk snu.. mi jente var på mindre enn gjennomsnittet på den ordinære ultralyden og ble 4410 ved fødselen.. gutten eg har i magen låg på gjennomsnittet på den ordinære ultralyden, men ligger no litt over..
:) ! Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2010 Okej:) da høres det ut som jeg har tenkt ganske så riktig. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå