Gå til innhold

Vi som venter... hvordan kjennes det?


Kokosnøtt

Anbefalte innlegg

Har selv mye kynnere og hormonelle forandringer (les humørsvingninger...) nå, men det kan man vel ha i flere uker har jeg hørt. Er det noen av dere som kjenner signaler om at det nærmer seg? Noen som har født før som kan si hvordan de opplevde tiden rett før?

jeg har termin på mandag den 31...

 

Symptomer:

- mye kynnere, magen blir hard, vanskelig å puste, men ikke vondt.

- Humør og energisvingninger -fra gråting til latterkick... fra superpigg til dødstrøtt..

- det kjennes som om babyen presser nedover og iblant nesten som om den skal ramle ut. hehe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg for min del, har gått rundt de 3 siste ukene med kynnere, nå i det siste er de blitt sterkere, men kan desverre ikke karakteriseres som rier enda siden de ikke kommer hyppig nok og kan frabli en dag eller 2 =| Hadde termin 28 mai, så er på overtid nå.. VÆRSTE som fins, i mine øyner.

En ting er det at ungen presser seg mer ned (noe som svir/stikker forferdelig), og at livmoren snart er klar til å strekke seg ut sånn at ungen kan "ramle" ned (er lov å håpe på at ting går smertefritt), en annen ting er at den ene hinna rundt ungen er gått, sånn at jeg lekker vann = toalettet begynner å bli lei meg.

Jeg har derimot ingen humørsvingninger, men våkner jeg på natta får jeg ikke sove igjen pga kroppen blir oppfylt med energi av en merkelig grunn.

Alt vi opplever nå, som vi ikke har opplevd før, er i følge jordmødrene et tegn på at ting nærmer seg. Men hvor langt unna fødselen er, er dt desverre ingen som vet =/ Ungen kommer når den føler for det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn har jeg det og! Full av energi midt på natten helt plutselig... Drikker bringebärbladte for harde livet her, vil at det skal sette i gang nå. Det er så stress å f eks gå langt, for som sagt, det kjennes ut som den ramler ut! Og så presser det så sykt på blären, kan ikke gå noe i det hele tatt uten å föle at jeg tisser på meg. men har begynt å forstå at jeg kan holde det inne lengre enn jeg tror.. :)

Har du födt ennå? håper vi får föde snart begge to!

Lykke til videre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...