Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Min lille på 8 mnd har plutselig fått sovehjerte så det holder. Sover nå 13 timer på natta, også 2 dupper på 1,5-2 timer hver på dagen. Er ikke dette mye? Eller?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Det gjør jeg så absolutt. Men blir jo bekymra og. Han har slått seg noen ganger og dunket hode så blir jeg bekymra pga det da. At han er mer søvnig. Men han begynte med denne ekstreme sovingen når han startet og åle. Så tenker at det gjør han mer utslitt enn å bare ligge stille. Han er jo våken og en liten turbo når han er våken HI
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Mi på 10 mnd sover 14 timer hver natt uten å våkne, så jeg tror helle det handler om gode rutiner, og kansje bra luft på rommet. Var iallefall det som gjorde susen hær Den dagen jeg fikk henne på eget rom, la henne hver natt, stoppet å ta henne opp når hun ble sint, og ble flinkere å lufte er hun som en ny baby Det tok 2 dager før hun gikk fra å sove 9-10 timer og våkne mange ganger på natten, til dette. Hun har også fatt seg noen kakker i hodet etter mye springing rundt, men hadde det vært noe med det hadde du nok sett det på andre områder også Hun sover også 2 dager om dagen fra 1-2 timer Alle babyer er forskjellige.. Noen (takk gud for det) liker å sove
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Håper jo dette fortsetter selvfølgelig Men er kun når han sover i senga si på rommet (vogna er uaktuelt). Og det må være ganske mørkt. Og ikke nok med at han sover myyyye mer, han er og så lett og legge blitt. Bare legges i senga, ett par kyss på panna og så går jeg ut, og han sovner nesten med det samme uten protest. Håper dette er en fase som varer lenge .. ;) (Eneste er jo at jeg blir ganske låst når han må sove i senga si, men men .. ) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå