yasmina Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Min mormor doede paa tirsdag saa jeg og barna drar hjem i natt og blir hjemme til mannen kommer etter i begynnelsen i juli. Trist aa reise hjem paa den maaten og det skal bli en interessant tur med meg, en paa 5 , en paa nesten 4 og en som blir 2 i august.
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Kondolerer! Det er aldri kjekt å komme hjem av slike årsaker =( Håper turen går greit med barna!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Så trist med bestemora di!! Trist og måtte reise hjem når det skyldes slike ting. Tenker på deg!! Var mormora di syk, eller kom det brått på dere? Lykke til og god tur hjemover. Håper turen går bra med alle dine tre små!! Reiste ikke du også alene hjem en gang før med alle tre da? Mener å huske det..
Jojo x3 Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Hei, det var trist å høre! Du får tenke på at i en slik situasjon er det godt å være sammen med familie spes når en bor langt vekke til vanlig. Ønsker deg god tur hjem med de tre små.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Det var en trist grunn til å måtte reise hjem på.. Håper det får bra med deg. Krysser fingrene for at turen hjem til moderlandet med tre små gutter går supert. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå