Gå til innhold

Emmaljunga vogn


Ceccilie88

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er det noen som har noe godt og si om Emmaljunga duo vogna? Synes den er så utrolig fin. Eneste er at den ser veldig stor ut når den slås sammen (har bare sett bilde til nå). Vi har nylig kjøpt oss en ny golf, lurer på om noen har erfart at den går inn i bagasjerommet på den bilen? :-)

Synes det er en fantastiksk fin vogn, har ingen erfaringer me vogner, så om noen har bedre forslag så kom gjerne med dem.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen erfaring jeg heller....men helt enig med deg - den er nydelig!!!!!

Selv har jeg falt for den hvite celebration Edge duo utgaven...for DET er jo så praktisk med både hvit OG stor vogn :)

Men...ingen handel er gjort ennå, men Emaljunga blir det nok uansett på meg. En venninne kjøpte nettopp den litt mindre utgaven - der du kjøper bagen separat og kan velge to ulike farger. Har hørt utrolig mye positivt om den da....Men, jeg synes den har så kjipe hjul og liker best den største typen jeg da...så får jeg heller gå over med klut hver kveld om jeg skulle ende opp med den hvite...sukk..... :)

Har uansett hørt at vognen er veldig solid, god å trille, særlig i snø, men litt stor og tung i fht bil og inn/ut...Men kanskje er den verd det...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er så ytrolig kjekt når folk er enige. Jeg har heller ikke gjort noen handel enda. Men tenkar vell at jeg snart må det, er vell lang leveringstid på vogner har jeg hørt? =) Åh, den er utrolig fin den hvite utgaven. Jeg liker godt den svarte også jeg, men er enig med deg at den største typen er best. Nabo jenta har den mindre versjonen, det er noe jeg synes er så rart med den vogna. Men... :)

 

Ja den ser svær ut, men håper den går inn i bilen for det er drømmevogna mi. Har sett på den nå i 3 måneder så jeg blir skuffet om det ikke blir den!! :P Jeg synes det er verdt det jaffal.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også emmaljunga-vognene er kjempefine! Vurderer sterkt å kjøpe det denne gangen. Usikker på farge, men liker både de lyse, silver cross, marineblå og grå.. Ulempen med de er kanskje at de er store og tunge, ja. Tror den er veldig fin å ha som bagvogn om vinteren til en oktoberbaby, men redd jeg skal bli misfornøyd når det blir vår/sommer igjen. Til førstemann har jeg hatt en teutonia fun (sånn med to svingbare hjul foran). Har likt den veldig godt fordi den svinger lett og tar lite plass. Men den har ikke vært så god på nysnø og slaps.. Dumt å kjøpe ny, dyr vogn om jeg likevel kommer til å bruke den gamle etter et par mnd.. Men så er de jo så fine da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei må bare slenge meg på dette innlegget.

jeg har en sønn på to år nå, da han ble født kjøpte vi en trehjuling pga at den var så lett å snu og ble liten når vi klappet den sammen.

men VEEEEELDIG upraktisk på snøen!!!!

2 i barselgruppa har emmaljunga vogn å når vi var ute å gikk tur var det de som kom seg lettest rundt.

dennegangen har jeg søkt på tester på nett, spurt venninner om deres erfaring med vogna å alle er kjempe fornøyd.

(spurte i butikken om de vanligste klageårsakene eller reperasjons tingene på vogna men det var stortsett ting som man kan fikse selv. punktert hjul osv)

 

vi har kjøpt emmaljunga duo vogna i grått, å er kjempe fornøyd med den!! har prøvd den litt på sønnen vår når vi skal gå litt lengere turer.

vogna har to understell classisk(lett å løfte) og sport(litt tyngere)

det var viktig for oss da jeg sliter med ryggproblemer..

 

annbefaler vogna!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det var kjekt å høre Carina!!!

Idag var jeg nemlig innom butikken og reserverte en emmaljunga duo med classic understell....fargen er fortsatt skikkelig upraktisk - men utrolig vakker - clebration hvit. Har funnet ut at jeg ikke trenger se på andre vogner en gang. Jeg er forelsket! Jeg må bare ha denne! Blir nok bare dette ene barnet på meg uansett - så da kjører vi på :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har hatt emaljunga duo edge til mine første to barn, og den holder seg like fin og skal brukes til nr.tre nå.

 

Anbefaler den virkelig! Skikkelig solid, lett å kjøre i ulendt terreng. Så mange fine finesser, som myggnett i skjermen, "ryggklaff" i bagen osv. Den tar litt plass i bilen, ja, men det er jammen verdt det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...