Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Har hatt 2 stk ekser, som jeg gikk fra (på grunn av mangel på respekt, og slike ting, så ikke får meg langvarig forhold når de hadde sånne holdninger). I ettertid har jeg fått tilbud fra begge to om at vi kunne ha uforpliktende sex, for de savnet den biten. Men de ville IKKE forandre seg og prøve å etablere et seriøst forhold, BARE sex. Jeg sa selvfølgelig nei til dette, har så pass respekt for meg selv. Men... hvorfor vil menn ha sex med en dame som har dumpa dem? Når det finnes mange jenter rundt som ikke er interessert i forhold, og vil gjerne ha en "fuck friend"?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Man vet hva man har/hadde, men ikke hva man får
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Ja, skjønner jo sånt, men likevel. Når de har fått beskjed imens vi var sammen om at jeg ikke aksepterer at de oppfører seg respektløst overfor meg, og må endre seg for at forholdet skal fungere. Så gjør de ikke noe med det, og jeg går. Så når det ikke var så viktig å beholde meg som kjæreste, hvorfor så stor interesse for å ha meg som elskerinne?? HI
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Fordi en man har bra sex med, vil man gjerne fortsette å ha sex med. Hvorfor ikke? Gjort det samme selv jeg, men ekser. Vi kjenner hverandre, vi har bra sex, men forholdet fungerer ikke. Så da har vi sex, så lenge det passer seg.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Jeg har ikke møtt på sånne mannfolk, men jeg har derimot fortsatt å ha sex med min eks som jeg slo opp med.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Ok, visste ikke at det var så vanlig. Har faktisk litt komplekser, fordi jeg ikke tror jeg er så bra i senga. Så var litt smigrende å høre at de fortsatt tente på meg. Han siste hadde jeg sinnsykt bra sex med, men er redd for at han finner seg ordentlig kjæreste ganske fort, og da kommer jeg til å sitte igjen med det sure uttrykket fordi HUN er bra nok til å ha et forhold til, og JEG var ikke det.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 Fordi at når et forhold er slutt, så fortsetter maaaaaange damer å sprike, i HÅP om at typen kommer tilbake/forandrer seg..... dessverre !! Takk din skaper for at du er mer oppegående enn som så !! )
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #9 Skrevet 28. mai 2010 Kjære HI, Det var ikke DU som ikke var bra nok ... det var HAN :=) Finn deg heller en ny mann du - som er bra nok for DEG! Lykke til! Klem
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #10 Skrevet 28. mai 2010 Det har ikke noe med tankegangen å gjøre. Det skyldes ene og alene den sterke seksualdriften, trangen til å pule og få tømt seg inni en dame.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #11 Skrevet 28. mai 2010 jeg er ikke en mann, men har stort behiv for å få meg et knull med gjevne mellomrom... Da er det jo greit å bruke exen, vet hvertfal hva jeg får da!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #12 Skrevet 28. mai 2010 Synes det mildt sagt merkelig at to som har skilt lag, likevel kan være såpass til venner at de fortsatt kan kle seg nakne for hverandre og ha samleie. Høres helt fjernt ut. Tyder på at en del går fra hverandre uten spesiell god grunn, omtrent som å skifte ut salongen.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #13 Skrevet 28. mai 2010 Salongen min har jeg hatt i ni år nå.... nå minte du meg på at det var på tide å bytte ut den også =)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #14 Skrevet 28. mai 2010 HAHAHA, det har jeg opplevd flere ganger..... Kunne selfølgelig ALDRI gjort meg så liten selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå