Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Meninger, noen? Elsker det navnet men er litt skeptisk også, direkte vanlig er det jo ikke... Hvordan er foreldrene til en liten Lykke personlighetsmessig, utdanningsmessig, hvor bor de, hvordan bor de, etc?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Mørkhåra, lav utdannelse men greier seg bra. Mor er sjenert men bestemt. Litt nervøs. Far er en tøysepave.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Tenker litt "sære", kunstner typer jeg da.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Jeg ser for meg at begge er høyskoleutdannet. Mor er lys og blid, førskolelærer eller lærer i småskolen Pappaen til Lykke jobber på kontor, i alle fall ikke i et bilverksted eller liknende. Forledrene til Lykke er optimister
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Foreldrene er ganske kreative, med en spirende kunstersjel i seg samtidig som de er akademiske. Far er sannsynligvis journalist, en sånn god gammeldags med en sarkastisk slengbemerkning på lur;) Mor er grafisk designer, interiørarkitekt eller fotograf men hun kan også være psykolog. De er veldig glad i mennesker, inviterer ofte til storslåtte kalas samtidig som de liker å kose seg med en alenekveld foran TV-en. Tror de bor ganske sentralt, max 15 minutter utenfor bykjernen enten i rekkehus eller enebolig, men ikke en kjempediger en. Mor er blond og blåøyd mens far har mørke krøller og grønne øyne. Begge er normalt høy og normalvektige. Haha, er noe riktig?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 enten er de høyt utdannede og passleig velstående som tror de velger et navn som er litt "over alle andre" og som passer deres livsstil og tydelig viser "lykken" i familien.. eller så er det vanlige mennesker, som har utdannelse og vanlige jobber, bor i et vanlig hus, med lån og bil, muligens hund, og lever et godt liv og er hyggelige naboer.. de velger navnet lykke fordi det skal gi barnet samme utgangspungt som for en "rikmannsdatter", elelr fordi dette er et poppis-navn i disse dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå