Gå til innhold

Oppskrift glutenfri langpannekake,- haster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

noen som har en GOD oppskrift på en glutenfri langpannekake. Et av barna i barnekoret har coeliaki og jeg vil så gjerne lage en kake som alle kan spise.

Tusen takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toro langpannesjokoladekake er glutenfri og veldig god.

Muffinsene dems er også glutenfrie.

Det samme er sjokoladeglasuren, men den smaker veldig kaffe.

Ellers er Møllerens brownies glutenfrie og knallgode, samt langpannesjokoladekaken fra samme leverandør, men den er ikke like god som Toro sin.

Skrevet

Tusen takk begge to !!

Da ordner det seg jo :)

Ha en super helg

Skrevet

Er du sikker på at møllerens langpanne er glutenfri?

Jeg vet at den er uten melk og egg, men tviler på at den er uten gluten også?

Bare så ikke HI gjør en feil, tenker jeg...

Men den fra møllerens ER virkelig god! :-D Baker den ofte, og får masse skryt for den. Men jeg tilsetter egg og kefirmelk, da...

Skrevet

Hei.

Veldig bra du skrev dette. Finner ikke ut av det på møllerens side...

Må sjekke bakpå pakken i butikken!!

Skrevet

Men Toro sine sjokolademuffins er uten både melk og gluten, det vet jeg.

De lyse muffinsene (som by the way er kjeeeempegode) er uten ENTEN melk eller gluten. Husker ikke hva, men tror det er gluten. Du får lese på pakken...

Hyggelig gjort av deg! Det vil nok bety mye for jenta :)

Skrevet

Møllerens langpannesjokoladekake er glutenfri. Jeg har en cøliakigutt som har spist denne, og hadde den ikke vært glutenfri hadde han dekt rommet med spy etterpå.

Mølleren: Rød eske med bilde av en sjokoladekake med seigmenn på :o)

Skrevet

Superdupert. Jeg har i et anfall av sympati med barn som ikke kan spise alt som andre barn kan akkurat nå meldt meg til å lage to kaker. Så da blir det møllerens pluss en gulrotkakeoppskrift jeg fant. Må være kjipt å spise medbrakt alltid. Imponert over alle flinke coeliakimødre rundt omkring.

Skrevet

Tenk om alle var som deg :o)

Har du ikke kjøpt ,mel enda anbefaler jeg Semper sitt (røde firkantede esker.

Finax sitt på melkekartonger egner seg best til rører som vafler og pannekaker, men funker også til kaker.

Toro sitt mel synes jeg er direkte vondt........annet enn i ferdigmiksene dems som jeg anbefalte over

Skrevet

Da er møllerens uten både gluten, melk og egg! Kjempebra! Da kan den jo spises av "alle" :)

Sjokoladekrem lager du av melkefritt smør, melis og kakaopulver, pluss litt vaniljesukker og kaffe.

(Den kommer forresten i poser nå, og ikke i esker. Pose med rødt på kantene, og jeg tror fortsatt det er bilde av en kake med seigmenn på den.)

Skrevet

Mulig, er en stund siden jeg har kjøpt denne :o)

Skrevet

Ser du har fått mange tips om kaker her, MEN det er REGAL som har glutenfri langpannekake og brownies!!! (ikke møllerens!) Viktig! Det står ganske godt merka på de pakkene også.

REGAL sine brownies er himmelske, forresten.

Ellers er jo Toro sin sjokoladelangpannekake glutenfri, samt muffinsene.

Skrevet

Hehe. Fikk akutt hjerteklapp her, før jeg sjekket boksen og så at jeg hadde kjøpt REGAL.. Med seigmenn på forsiden som beskrevet over. Så da er jo alt i boks.

Tusen millioner takk for hjelpen alle sammen !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...