Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Burde du ikke da henges ut offentlig med navn og bilde samt landsforvises? I kategorien drite i eget reir synes jeg den er påmeldt.
Gjest sug lut Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Fordelen er at de skaper store nok overskrifter som kan henges opp på alle studiesteder til skrekk og advarsel. Å ta juksere er ellers en sann glede.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2010 Her i fylket jukset man stort på engelsk heldagsprøve. Resultat. De som jukset fikk ta prøven på nytt uten å jukse... omg.
Gjest sug lut Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Jøsse. Så det er bare å prøve seg og går det ikke så trekker man på skuldrene og får en sjanse til?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2010 Ikke min skole heldigvis, men jeg synes saken er skandale. "Stakkars dere som jukset".
Gjest Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Er det ikke ganske vanlig når elever jukser da? I hvert fall i grunnskolen. Der har jo ikke læreren "lov" til å stryke elever en gang virker det som ... Men hvis man er doktorgradstudent og føler et behov for å fuske på noe så piss enkelt som det obligatoriske etikkurset, ja da burde man virkelig finne en annen syssel enn forskning mener jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå