Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Etter å ha sett alle Michael Moore filmene (jada, jeg vet han er noget spesiell, og setter ting litt vel mye på spissen), priser jeg meg lykkelig for at jeg bor i Norge! USA er fint å feriere i, men bo der? Nei takk, helst ikke.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Jeg skulle gjerne bodd der. Det er min drøm.. Amerika er kjipt for de fattige, men bra for de velstående..dessverre..
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Vel, du bør kanskje flytte deg inn på krangle frøken ;-) Michael Moore er på spissen. Det er mange som har det greitt der. Og å dra alle amerikanere over en kam er bare ekstremt fordomsfullt!!!! Vet du hvor mange amerikanere som finnes????
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Amerikanere, hvem? Indianere? Typisk europeisk kommentar, men jeg klarer ikke la være. Synes fremdeles synd på indianere og kommer alltid til å gjøre det!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 USA (for det er vel det landet du mener, og ikke f.eks Sør-Amerika :-) ) er da et uhyre fascinerende og spennende land, med masse fantastiske mennesker. Der har du i alle fall alle yttersider. Jeg kunne glatt bodd der, spesielt i herlige New York!!! Men velferdsstaten Norge er veldig trygg og god for oss som har barn eller er gravide da. Og det også er jo deilig.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #9 Skrevet 28. mai 2010 Jeg skrev jo at jeg vet han er noe ekstrem til tider. Jeg "drar heller ikke aller amerikanere over en kam", jeg bare sier at jeg er glad jeg bor her og ikke der. Fantastisk å slippe å tenke på helseforsikring, sykehusregninger, ha lang og betalt fødselspermisjon, osv. Det var nå helst sånne ting jeg tenkte på, da.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #10 Skrevet 28. mai 2010 Jajaja, ikke vær så vrang nå :-) Du skjønte selvsagt at jeg mente USA :-) hi
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #11 Skrevet 28. mai 2010 Ja, jeg skjønte at du mente USA. Eller India som Colombus kalte det!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #12 Skrevet 28. mai 2010 Glad jeg bor i norge, men synes Amerikanerne i "Alt for Norge" er supersøte.. Kunne tenkt meg å ha en på hylla som en liten maskot...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #13 Skrevet 28. mai 2010 Har du fått med deg noe som helst i det siste? Sier Obama og helsereform deg noe?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #14 Skrevet 28. mai 2010 Men nå var jo ikke stakkars Columbus så veldig flink til å navigere...synes ikke du skal mobbe han for det, altså :-p
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #15 Skrevet 28. mai 2010 hehe, han går jo med dødstrusler hengene over seg pga. dette....
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #16 Skrevet 28. mai 2010 Han navigerte helt perfekt og hadde det ikke vært for et helt "nytt" kontigent så hadde planen hans fungert helt utmerket!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #17 Skrevet 28. mai 2010 Ja, jeg leser da aviser kan du skjønne! Det er jo kjempebra at de endelig får røsket opp litti helseUSA, men fortsatt er det mange som er i mot det, og ser på alt sånt som sosialistisk. Ja, tenk, gud så fælt å være sosialist. Og jeg tror, uansett hvor mye Obama prøver, vil det alltid være noen (les, forsikringsselskaper) som står klare til å sparke bein på han. Så, jeg er fortsatt glad for at jeg bor i Norge. hi
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #19 Skrevet 28. mai 2010 Enig der. Jeg kunne godt tenkt meg Matthew på peishylla jeg ;-) hi
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #20 Skrevet 28. mai 2010 Kunne helst tenkt meg han i senga mi jeg jeg da :-) Yummi...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #22 Skrevet 28. mai 2010 Ikke noe galt med USA. Herregud folkens skjerp dere. Amerikanere er hyggelige og vennlige og mye oftere villig til å hjelpe medmennesker (unntak New York og andre storbyer kanskje) Her i Norge er folk taus, ser ikke på hverandre på gata, sier ingenting på bussen, hilser ikke til hverandre! Kan bare ha en ordentlig samtale med en nordmann hvis de er fulle.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #23 Skrevet 28. mai 2010 Ja, jeg vet utmerket godt at amerikanerne er hyggelige. Men, det var ikke det som var poenget her. hi
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #24 Skrevet 28. mai 2010 Oi, og i ditt forsøk på å lære oss og ikke generalisere andre så ble jeg og fire millioner nettopp generalisert!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #25 Skrevet 28. mai 2010 Det blir vi jo uansett.... Men jeg støtter meg itl Hi, Gud jeg er glad jeg ikke bor i USA.. Og er lavtlønnet Afroamerikaner i tillegg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå