Gjest Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Og de blir bare rarere og rarere. Forleden natt drømte jeg at jeg stelte og fikset i barnevognen, la ungen i senga og selv sovnet jeg i barnevogna. Og i natt drømte jeg at jeg fødte mens jeg sov. Og at hun hadde bare et øye i midten. Og andre rare føde drømmer. Har alle som nærmer seg det slik?
LittLykkelig Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Nei heldigvis ikke.. Gjorde det i begynnelsen av svangerskapet. Har blant annet drømt at det kom ut en mann i tjueårene! Skuffelsen var stor, for å si det sånn.. Drømmer mye annet dramatisk da. At jeg krangler med foreldrene mine, våkner ofte av at jeg nesten gråter eller puster og peser av sinne. Hehe. Sterke følelser i sving for tida
Gjest Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Hahaha, skikkelig nedtur med en voksen mann!! Godt det er langt bedre i virkeligheten
Snupi27 Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 jeg og drømmer masse rart om fødsler.. i natt drømte jeg at vannet gikk mens jeg satt på do.. men jeg var usikker på om det var vannet eller ikke. så kom samboeren og sa at vannet hadde gått for det rant som en foss enda.. jeg ble sur da han ikke gadd å hjelpe meg ned på gulvet for han skulle spise først.. (jordmor har sagt jeg må legge meg ned om vannet går fordi hodet er ikke festet) drømte og at jeg fødte i bilen men da fødte jeg ikke noen baby men en krabbe.. herregud.. jeg har 2 uker igjen =p
iok med sønn <3 Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 hehe... jeg drømte at jeg fødte lillegutt. Åsså på stellebordet kaka han hodet sitt, sånn at jeg hørte liskom lufta gikk ut av han, som en ballong... Jeg tok han i armene å sprang rundt på sykehuset for å finne en sykepleier, men da var det liskom ingen som var det... men d gikk bra da, og han ble pluttselig stor, sånn 1-2 år og likte film og playstation som faren sin hehe... men søt det vat han Vi sto forresten i kø for å føde da... Sånn som når du skulle ta BSG på skolen liksom Så fort gikk d me alle hehe... jeg har 11 uker igjen...
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 min første fødsels drøm i natt... Huska den på morraen, men nå husker jeg ikke helt ..... Men det kommer nok flere.. Smilte godt av "krabba som ble født... "
Pixie Power Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Hadde en del slike rare drømmer sist, husker jeg. Denne gangen har det bare vært én foreløpig, men det kommer vel nå fremover (6 uker igjen). Drømte at jeg fødte verdens mest selvstendige baby....trengte ikke meg i det hele tatt. Hadde ikke behove for at jeg koste med den, gadd ikke ammes. Jeg prøvde å tilby ALT godt jeg kunne tenke meg, men han var ikke interessert (på en sånn fjortisaktig måte). Det føltes skikkelig vondt i drømmen, men litt morsomt da jeg våknet. Hoppet over babystadiet og gikk rett til fjortis, hehe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå