Gå til innhold

Smerter og kynnere - hvordan har dere andre det?


SåHeldig!

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er førstegangsfødende, nå 19 uker på vei, og lurer veldig på hvordan andre nå opplever magen?

 

På kveldene har jeg begynt å få vondt når jeg er i bevegelse. Dette er både hollsmerter og strekksmerter (ved lysken og i livet - eller rettere sagt, der livet en gang var). Samt at ryggen begynner å verke litt som om den er sliten.

 

Jeg vet ikke hvordan kynnere føles, og er selvfølgelig engstelig når jeg har smerter. Hvordan har dere andre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 18. Har kynnere flere ganger om dagen. (Har nok sammenheng med at jeg venter på nr 3)

 

Jeg kjenner at det strammer seg nederst i magen. Hvis jeg legger meg på ryggen, kjenner jeg at livmoren er blitt mindre og hard. Ikke til å ta feil av hos meg... Så anbefaler at du legger deg på ryggen og kjenner litt på livmoren. Da blir du kjent med hvordan den er både med og uten kynnere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstegangsfødende i 19. uke. Har kynnere flere ganger om dag, har hatt det halvannen uke nå. Livmora strammer seg og blir skikkelig hard. Hvis jeg ligger på ryggen vises det kjempegodt, og hvis jeg tar på magen kjenner jeg det også veldig godt. Ikke noen tvil om at det er kynnere. Det er ikke vondt eller ubehagelig for meg, så jeg antar det er ufarlig og normalt (?), selv om jeg synes det er litt tidlig i og med at jeg er førstegangsfødende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er også førstegangsfødene.

 

Jeg har en del smerte på kvelden da jeg kommer hjem og endelig får satt meg i sofaen. Det verker i lysken akko som. Har også veldig vondt i ryggen til tider. Synes det er så utrolig deilig med en varm dusj da disse smertene kommer. :-) Men liker ikke at smertene er der.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...