Gå til innhold

Feit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kun 6 dager til termin, så vet jo i hodet at jeg skal være stor nå. Men jeg føler meg så ufattelig feit! Blir jo sjokkert når jeg ser meg selv i profil. Urk, jeg er sååå redd for at det ikke er vann og at jeg ikke kommer til å gå ned i vekt igjen etter svangerskapet er over. Det er helt sikkert tåpelig å tenke på dette nå på slutten når jeg egentlig bør tenke på fødselen og glede meg til å treffe den lille, men jeg kan ikke hjelpe det. Er det andre som er like bekymret som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler det på samme måten. Selv om både lege og jordmor sier at jeg har ekstra mye vann i kroppen. De tror at hvertfall 7liter ekstra vann skal ut etter fødsel. Ikke noe gøy å føle seg feit. Har ikke lyst på sex fordi jeg føler meg usexy, noe som er til stor frustrasjon for mannen min.

Skrevet

Huff, kjenner meg igjen.

Sist hadde jeg MASSE vann, grusomt mye! Men denne gangen har jeg liksom ikke slike hevelser, kan fortsatt bruke ringene, noe som var umulig noen mnd før fødsel sist. Og jeg tenker at da har jeg jo gjerne ikke vann i kroppen, og dermed ER jeg feit! :'( huff og huff! Håper så inderlig jeg mister mine kilo, om det er vann eller ikke...

Skrevet

Jeg føler meg grusomt feit selv...men prøver å trøste meg med at 12-15 kg er bare svangerskapet og at det vil forsvinne etter en måned...

Jeg har gått opp 17 kg og har bare noen dager igjen...så vil vel bli som før igjen håper jeg. Har stresset med vekta hele svangerskapet....liker ikke å legge på meg,så er glad jeg snart er ferdig og får kose med lille jenta vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...