Fødeklar med stor F Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Etter å ha trasket litt rundt til morgen i dag, kjente jeg det rant i trusa, gikk på do og fant en gul slimklump sammen med mye klart vann, truse ble helt vått.. Kan dette være fostervann, eller utflod som har samlet seg opp i løpet av natta? Er så usikker mtp å ringe føden,har ikke rier, bare murringer som jeg har hatt de siste dagene... What to do jenter????
MammaUnderOpplæring Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Høres ut som slimproppen har gått. Jeg ville ha ringt føden. Lykke til!
Fødeklar med stor F Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2010 men om slimproppen har gått, kan man vel gå lenge før det skjer noe? Er så redd for å bli ledd av og avvist på føden..teit men sånn er jeg
MammaUnderOpplæring Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Du blir helt klart ikke ledd av hvis du tar en telefon til dem for å høre hva de syns du bør gjøre
Fødeklar med stor F Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2010 Ringte føden nå, de sa bare at jeg skulle følge med om det kom noe mer vann.. regnet med det, de er blitt veldig strenge på å ta inn folk har jeg inntrykk av.. men nå er jo jeg en engstelig sjel som bekymrer meg for alt:) for bare vente og se da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå