Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Var det like vondt andre gangen? Synes dere det ble for lite første gang? Og hvilken str bruker dere nå i bh, og det aller viktigste: er dere fornøyd??? Jeg har lagt inn en gang, fra 75a-b, til 75 Liten c...angrer på t jeg ikke la inn litt mer...dette er kun 9 uker siden og jeg vurderer legge inn mer....tror jeg også da betaler ca halparten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå