....mammatilto... :))) Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 mannen min er blitt venn med ei han ikke kjenner - var ho som la han til fordi ho ble fasinert av profilbildet hans og han godkjente selvfølgelig .... åååå sikkelig skuffa jeg nå Han viste meg det selv da,jeg sa nei at han ikke fikk lov og godkjenne henne men gjorde det likevel ...mannfolk
Gjest Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Møkkafacebook og møkkamann ;-) Jeg tror jeg hadde grått en tåre og sagt at jeg ble veeeeeldig lei meg, kanskje til og med kjeftet ikke så rent lite ... så hadde han nok tatt til vettet og fjernet kvinnemennesket!
mamma >to gull Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Skjønner ikke at han gjorde det du hvis du sa NEI. Da hadde jeg blitt ganske arg om det var min type.. Men skjønner egentlig ikke hvorfor han skal bli 'venn' med et kvinnemenneske han ikke kjenner heller jeg da men.. Facebook suuuuger!:-))
Anastasia Beaverhausen Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Har dere diktatur i hjemmet? At det du bestemmer er lov og han må føye seg. Det høres bare trist ut og jeg kan skjønne at mannen gjør opprør nå og da
Regnbuens barn™ . Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Hmm... Hva betyr det for deg at han er venn med henne? Hvorfor så opprørt? Ikke for å være frekk, men det kunne ikke falt meg inn å legge føringer på hvilke venner mannen min skulle hatt på fb, og jeg hadde heller ikke godtatt at min kjære la føringer for hvem jeg hadde på min venneliste...!
Groosalugg Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Hva i alle dager? Har han veldig lav selvtillit han mannen din? Det kan jo virke sånn når han MÅ bli venn med en dame som han ikke kjenner fordi hun synes han er pen på profilbilde på facebook.. Høres ut som en 16-åring. Hils han fra meg å si det!
FrøkenSprøken Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Jeg forstår at du ble irritert når han la henne til selv om du hadde sagt nei, men hvorfor i alle dager sa du nei? Har han tidligere opptrådd på en slik måte at du ikke kan stole på ham på facebook? For sånn ellers synes jeg at mannen selv må få bestemme hvilke venner han vil ha på facebook.
Supermamm Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 Hele opplegget virker noe umodent, fra begges side...
:-))***~~´´^``~~***((-: Skrevet 28. mai 2010 #9 Skrevet 28. mai 2010 Mulig jeg er naiv, men her spør ingen om hvem de får legge til på FB. Mannen har flere hundre jeg ikke aner hvem er - og flere av dem er jo smellvakre;) Jeg har mange gamle venner, noen sikkert kjekke nok - men kunne ikke falle meg inn å spørre om "lov". Men det er oss:)
1 stor,1 liten og 1 bitteliten Skrevet 28. mai 2010 #10 Skrevet 28. mai 2010 Nei, det er forhåpentligvis ikke vanlig at en mann i et forhold, og med barn legger til ukjente damer på FB som blir "fascinert" av bildet hans??..Hva er poenget med det da?? Skjønner godt du reagerer jeg..Det eneste positive er at han ikke gjorde det i skjul;) Spør han hvorfor, og fortell du er skuffet..kanskje det bare var for å se om du reagerte og ble sjalu?? Hvis han ikke har noen god forklaring, ville jeg nok kanskje begynt å lure på hvorfor han la henne til, men det kan være helt uskyldig..nok av de som ser ut til å konkurrere om å ha flest venner på FB ..også voksne;)
....mammatilto... :))) Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 28. mai 2010 Det handler ikke om hvem som er umoden eller ikke,synest bare det er tåpelig og legge til en pen jenta som ble fasinert av han - og kan tenke meg at dere hadde sikkert synest det samma om deres mann hadde gjort det samme. Nå er jo jeg gravid og veldig følsom, men uansett så hadde jeg reagert på samme måte.
....mammatilto... :))) Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 28. mai 2010 takk til deg 1 stor,1 liten og 1 bitteliten var nettop dette jeg skulle frem til - jeg legger også til venner han ikke kjenner men da vet jo jeg selv hvem det er. Denne personen aner jo han ikke hvem er i det hele tatt noe som jeg missliker...har fått mange forespørlser jeg også men har bare ignorert de.
moe_ Skrevet 28. mai 2010 #13 Skrevet 28. mai 2010 men hvorfor sender du ikke en venneforespørsel til henne? Du ble så fascinert av hennes betatthet i profilbildet til mannen din og det er jo litt kult at dere har samme gode smak ;-)
Gjest Skrevet 28. mai 2010 #14 Skrevet 28. mai 2010 Ikke bli så hysteriske nå. Det var selvfølgelig bare den kåte nabofrua.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mai 2010 #15 Skrevet 28. mai 2010 Det høres ut som om dere har et voksent og tillitsfullt forhold til hverandre! Du kan ikke bestemme hvem han skal ha på facebook, og han er barnslig. Sånn sett passer dere fint sammen.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. mai 2010 #16 Skrevet 28. mai 2010 Hvorfor legger man til noen man ikke kjenner? For å bli kjent da eller?
Misti Skrevet 28. mai 2010 #17 Skrevet 28. mai 2010 jeg hadde reagert som deg.. om han ikke kjenne så hvorfor i alledager legge henne til..
Gemini7 Skrevet 28. mai 2010 #19 Skrevet 28. mai 2010 Jeg har personlig aldri forstått poenget med å ha FREMMEDE som venner på facebook.. Jeg legger kun til- og aksepterer utelukkende- folk jeg kjenner/har gått på skole med/familie osv. Jeg har fått venneforespørsel fra en del fremmede selv, og alltid kun menn. Men jeg har aldri akspetert noen av dem. Ser ikke vitsen, så lenge jeg har en mann og ikke er interessert i å bli kjent m fremmede menn. Er jo noe spes at man legger til fremmede av motsatt kjønn når man allerede er i et forhold, det er min mening. Mannen har aldri nektet meg å ha noen som venn- det er jeg selv som synes det er teit at folk jeg ikke kjenner legger meg til. Har også fått privat mld fra noen av dem, og det er åpenbart at motivasjonen er å bli kjent på en annen måte enn kun som "venn". Så hva motivene til din mann var da han aksepterte forespørselen kan man jo bare spekulere i. Han ble antakelig bare smigret, men unødvendig likevel.
....mammatilto... :))) Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #20 Skrevet 28. mai 2010 Da er hun sletta og jeg *smiler *
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 28. mai 2010 #21 Skrevet 28. mai 2010 Mannen her i huset fikk også venneforespørsel fra en lettkledd berte fra et annet land, som var "fascinert" av bildet hans! Han bare lo, og skjønte ikke hvorfor i alle dager han skulle bli venn med en han aldri har sett før engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå