Gjest Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 I kveld er det fullmåne....... Noen som har erfaring med månens påvirkning?
smaily Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Hehe hadde vært gøy det , for jeg har TERMIN idag så jeg er VELDIG klar nå )))..... Men hva er de det sier om fullmåne da?? ikke fått med meg det jeg se hehe..
mamman til minin Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Håper det ikke har noe å si! ;-) Skal ha keisersnitt på mandag og vil ikke komme til full og kaotisk barselavdeling. Hehe.
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 jeg håper på fullmåne effekten Svigemor har sagt hele veien at jeg kommer til og føde i dag, selv om jeg hadde termin 25...fikk jo den første till termin, så trudde ikke jeg kom til og gå over, men jeg sitter nå her like rund enda... slimproppen gikk til morran, og slik startet min forrige fødsel, så har et lite håp om at det kanskje er noe i det med denne fullmånen . svigemor fikk ihvertfall to av sine tre når det var fullmåne
Lykkelioggla Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 jeg fødte min førstefødte når det var fullmåne. På sykehuset var det fullt. Da sa jordmødrene at de pleide å sette inn ekstra folk akkurat fullmånenatten da det ofte ble en oppsamling av fødsler da. Så det er nok noe i dette ja:) Det hadde noe mye trykkforandringer å gjøre.
Grateful mom Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Månen styrer jo høy- og lavvann så hvorfor ikke, sier jeg!?!? Sist sa de også at det alltid kom inn flere rundt fullmåne Håper også på effekten, har termin en uke etter fullmånen i juli, men har egentlig ikke tid til å vente så lenge, hehe...
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 28. mai 2010 #9 Skrevet 28. mai 2010 Det er ikke bare overtro, statistikker viser at det er flere fødsler rundt fullmåne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå