Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld er det fullmåne....... Noen som har erfaring med månens påvirkning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe hadde vært gøy det , for jeg har TERMIN idag så jeg er VELDIG klar nå :o))).....

Men hva er de det sier om fullmåne da?? ikke fått med meg det jeg se hehe..

Skrevet

Håper det ikke har noe å si! ;-) Skal ha keisersnitt på mandag og vil ikke komme til full og kaotisk barselavdeling. Hehe.

Skrevet

jeg håper på fullmåne effekten :) Svigemor har sagt hele veien at jeg kommer til og føde i dag, selv om jeg hadde termin 25...fikk jo den første till termin, så trudde ikke jeg kom til og gå over, men jeg sitter nå her like rund enda... slimproppen gikk til morran, og slik startet min forrige fødsel, så har et lite håp om at det kanskje er noe i det med denne fullmånen :). svigemor fikk ihvertfall to av sine tre når det var fullmåne ;)

Skrevet

jeg fødte min førstefødte når det var fullmåne. På sykehuset var det fullt. Da sa jordmødrene at de pleide å sette inn ekstra folk akkurat fullmånenatten da det ofte ble en oppsamling av fødsler da.

Så det er nok noe i dette ja:) Det hadde noe mye trykkforandringer å gjøre.

Skrevet

Månen styrer jo høy- og lavvann så hvorfor ikke, sier jeg!?!? :) Sist sa de også at det alltid kom inn flere rundt fullmåne :)

Håper også på effekten, har termin en uke etter fullmånen i juli, men har egentlig ikke tid til å vente så lenge, hehe...

Skrevet

Det er ikke bare overtro, statistikker viser at det er flere fødsler rundt fullmåne :)

Skrevet

hvilke statistikker? dokumentasjon og linker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...