Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er en fortvilet pappa til en 15 mnd gammel jente.

Problemet er som følger:

jeg bor med moren til barnet og det har vært litt rart i det siste..

hun mener at alt er et rutineliv og er lei av det. hun snakker om å flytte fra hverandre, noe som jeg ikke sjønner hvorfor, og kommer til å bli knust av.

Det som er det artige med dette er at, det er jeg som rydder mest, jeg som tar ansvar for at hun skal ta rede på sine 50 kg med klær som ligger i hele huset, jeg kjører henne overalt, jeg jør alt hun ber om å sitter hjemme som barnevakt mens hun er på byen. hun jør det hun har lyst til mens jeg føyer meg etter hennes behov. Jeg spør hva jeg gjør galt men får ikke noe fornuftig svar.

jeg flyttet fra min hjemby for 3 år siden for å bo sammen med henne. å har ikke mye kontaker...

jentene mine betyr alt for meg å jeg kan ikke se for meg et liv uten dem. Jeg beynte å grine for litt siden.. kall meg soft om du vill.. men jeg bryr meg.

Hilsen ung å trist Far.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du gjør "galt" tror jeg kan være at du er for snill.... ?? Du er jo drømmemannen, men vi trenger alle motstand og kritikk... Vet ikke om hun blir for bortskjemt og kjeder seg dermed i lengden? Krev at hun gjør litt hun også... Det er viktig at begge parter må jobbe litt for å holde gnisten oppe - ikke bare den ene som tydeligvis er deg.

Lykke til! Håper hun skjønner etterhvert hva hun er i ferd med å gi opp!

Skrevet

jeg sier ofte at hun må ta rede på seg selv pga det blir så rotat i huse:/ så hun blir av å til sur pga d og klaage på at hun er så sliten.. Jeg forstår at hun er sliten pga jobben, men jeg jobber som regel lengre, å kjører ungen overalt, så jeg er også sliten.. men lar det ikke gå utover andre:/

Men jeg trur kansje hun har litt sånn depresjona pga hun ikke er fri lengre.. når vi ikke hadde barnet hadde vi ingen problemer.

Hun syns det samme skjer hver dag.. Hun har ikke jobb tel høsten, å søker neimen ikke mye på jobber.. faktisk jeg som har skrevet søknadene pga jeg har kurs i det:P

og kontra det du sa, jeg er neppe drømmenmannen men jeg prøver så godt jeg kan..

Skrevet

he, he, he du høres ut som den drømme mannen og hun vet nok ikke hva hun har før hun det er for sent. For meg virker det som at hun er bortskjemt. Muligens at hun også har blitt deprimert, men jeg mener likevel ikke at det er bare du som skal gjøre jobben.

Jeg har desverre ikke noen gode råd å gi deg, men jeg synes virkelig at du høres ut som den super mannen en kvinne ønsker seg.

Skrevet

Jeg tror du gjør moren en bjørnetjeneste ved å varte hun opp på denne måten, hun høres lat og bortskjemt ut og bør våkne opp og ta sin del av ansvaret med barnet deres..

Du gjør deg selv en tjeneste ved å la være å bli behandlet som en dørmatte, du høres veldig flink ut men takknemlighet bør være tilstede her.

Forresten veldig artig å høre at det faktisk finnes fedre som opplever familielivet på denne måten, vi får som oftest bare høre om mannfolkas manglende tilstedeværelse.

Lykke til ;-)

Skrevet

Hun har gjort en flott jobb med ungen. men det ser ut som hun har mistet all krefter å gått lei!.

hun jør sin del av babyjobben med glans. Men sitt eget rot er hun ikke flink med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...