Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Trodde ikke det ville gå så langt denne gangen (9 dager forrige gang), men skal jo ikke klage altså. Bare veldig spent nå, og litt lei.
smaily Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Hehe gikk 9 dager overtid sist jeg også , så har termin idag her nå , men går nok på overtid denne gangen også tenker jeg.. Så føler med deg der.. Er noe dritt det overtid greiene altså.. huff , men men vi må smøre oss med litt tålmodighet litt til da... Men lykke til for deg ))
firsla Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Jeg er 5 dager over i dag. Er ikke like tålmodig lenger.
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Jeg er 6 dager over i dag, og ikke det spor mindre lei av å vente..... SIkkert fordi jeg under hele svangerskapet har innbilt meg at han kommer en eller to uker før.... Jommen. Har mista trua på det som er av akkupunktur og kjerringråd. Og nå trur jeg fullmånen også kan føyes til den lista.... Synd på oss nå gitt....hehe. Lykke til alle sammen. De MÅ jo komme plutselig...
liljamin Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Jeg er også 5 dager over termin, men er faktisk ikke så lei enda...Jeg har vel heller fått litt nerver for fødselen...Flere ? Dette er andremann, kanskje derfor jeg har merf nerver? Jeg vet liksom hva jeg går til...Gleder meg veldig til å se lille babyen da:-) Skal være glad når alt er over! Litt stress med streiken også...er redd for at det skal gå ut over oss fødende...Masse lykke til jenter! Ikke lenge igjen nå:-)
Corneliuss Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Krysser fingre for at det blir en helgebaby! =O)
Gjest Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Hmm jeg fikk min første 16 dager før termin i 2003, nå med nr 2 så er jeg i dag 8 dager over termin. Om jeg er lei og frustrert... Til og med svigermor ber oss om å ha sex for å prøve å starte ting her...
MammaUnderOpplæring Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 *ler* Spenstig svigermor :-D Lykke til!
M4 Skrevet 28. mai 2010 #9 Skrevet 28. mai 2010 2 dager over termin i dag og håper han kommer snart jeg og! Er egentlig mer lei av at alle spør hver eneste dag om det skjer noe, jeg vil tro at det er JEG som venter mest.. hormoner altså.. Det er jo hyggelig at de bryr seg.. Har ikke noe lyst til å miste troen på at kroppen vil sette igang fødselen selv - det er helt idiotisk å ikke bare stålsette seg på at man vil gå to uker lenger enn termin, så får man heller bli positivt overrasket.. Legger meg jo hver kveld og håper at noe skal skje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå