vimsa .-) på overtid Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 hva er det som hjelper??? kalcium? eller var det no annet??? anyone????
E.N Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Vaaarmt vann i badekar, masasje, ha bena høyt, bruke støttestrømper...Jeg gjør dette daglig og da er bena sånn noenlunde rolige! Lykke til!
Gjest Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Magnesium tabl som man får kjøpt i helsekosten eller på apoteket har hatt god effekt på mig (jeg merker fort om jeg hoppet over en tabl). Jeg drikker også en del hvitt te og camomillete og tror/håper det hjelper
SpongeBob Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Magnesium i kombinasjon med kalsium (se annen tråd fra i går, var det vel) og støttestrømper - men som jeg lærte i går er det nok magnesiumen som har gitt meg denne infernalske diareen jeg har slitt med noen uker...
M4 Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Jepp, jeg våknet hver natt av kramper i bena men da jeg begynte å ta magnesium tabletter forsvant de helt og har ikke hatt en eneste krampe i ettertid
Grateful mom Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 For lite magnesium i kroppen kan gi kramper, det kan også for lite vann gi... Dere som har fått løs mage, prøv evt et annet merke, og for guds skyld kjøp det fra helsekost!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå