Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Uææææ! Skal være med på dette. Nei, det er ikke tull!!! Vet ikke hva jeg tror og ikke tror, eller om jeg i det hele tatt tør. Et medium uten noen slags relasjon til familien eller stedet skal gå gjennom huset, akkurat som i "åndenes makt". Noen som har vært med på noe sånt? Hva opplever/føler man? Ønsker ingen drittkaste-innlegg som svar. Fint hvis noen har erfaringer å dele!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Jeg har aldri vært borti noe sånt før, heldigvis for det! Spøker det hos dere? Så nifst! Hva har du opplevd?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Ja, en gang og hun dro til slutt til tannlegen for å bli kvitt sin dårlige ånde. Det hjalp og var en lettelse for alle oss rundt henne
Gjest Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Jeg var med på det en gang som tenåring. Moren min var overbevist om at det var ånder i huset vårt og fikk overtalt presten (katolsk) om å komme og drive ut åndene. Han leste litt bibel, sprinklet hellig vann rundt omkring og tok en prat med mor før han dro igjen. For min del opplevde jeg det hele som særdeles uinteressant og udramatisk, men så merket ikke jeg noe til de omtalte åndene heller da.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Er en slektning som plages. Det ene rommet i huset er totalt ubeboelig. Ingen kan sove der. Plages med lyden av dør/vinduer som slår, samt skritt. Problemet er at det ikke er åpne dører/vinduer, eller noen som går... Kjedelig i lengden å ikke kunne bruke hele huset sitt, samt det å føle at det er noe der!!! Blir ikke noe sånn "vie-vann-forestilling". Blir vel heller i stil med disse programmene som har gått på tv-norge. Jeg er spent!
Gjest Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Mor var fornøyd med vie-vann-forestilling hun altså. Men så er hun troende også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå