Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Snakket med forsikringsselskapet ang. å tegne livsforsikring, men har etterpå fått beskjed om at jeg har en bilyd på hjertet (aldri hatt tidligere). Legen mener det er ufarlig, men skal likevel sende meg til ultralyd av hjertet. Lurer på om noen vet om dette er til hinder for å tegne livsforsikring? Alle blodprøver og andre undersøkelser er helt fine. Venter på UL.. og skjema fra forsikringsselskapet. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 min datter får ikke full livsforsikring pga hennes bilyd på hjertet. legerklæringen forteller om eventuelle sykdommer, og forsikrings dekker ikke der det gjelder, som f,eks om min datter skulle bli værre eller gud forby gå bort om noe er feil med hjertet :-(
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Det var det jeg frykta. Men er jenta di utredet, og har de funnet ut at hun har en sykdom? Min lille hadde bilyd på hjertet, men det forsvant av seg selv. Regner med at min også er "uskyldig". Kanskje greit å vente med å tegne denne forsikringa til jeg har vært til UL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå