Gå til innhold

Hvor lenge lar dere ungene skravle etter leggetid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine kan underholde hverandre lenge hvis de ikke blir stoppet med påminnelse om hva ukepenger gis for eller lignende.. Hva med deres barn som deler soverom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he de kan ligge i 3-4 timer med stadig påminnelse om hvor kaldt det er i garasjen, på gangen, på kottet og hva som helst hehe =)

Har hatt noen utslitende netter de har holdt på slik at jeg ikke kan gå å legge meg før jeg er sikker på at de sover.

Nå sover som regel lillebror når storesøster legger seg, og det hjelper, begge sovner ganske kjapt =)

Skrevet

Dem har hvert sitt rom. Men eldstemann på 5 år kan fint ligge å snakke med bamsen sin i lang tid etter han har lagt seg. Ligger å synger osv - så det blir noen påmindelser om at nå er det natta og sovetid.

Skrevet

Mine har hver sitt rom, men jeg finner stadig lillebror sovende i storesøsters seng:)

Trygdt og godt sikkert.... Hører de snakker sammen noen ganger, men sovner som regel før 1 time har gått.....

Skrevet

Vimåtte som regel legge yngste først. De kveldene det ikke gikk måtte vi stadig minne de på avtalen vår.. Og det pleide å hjelpe. Nå har de hver sitt rom og det er fantastisk:)

Skrevet

Gutten min sovner med en gang, mens jenta mi kan ligge å lese og sitte oppi senga en god stund... Etter en times tid legger hun seg eller sovner som regel ;)

Skrevet

jeg vet ikke hvor store dine unger er, men får de ukepenger/trekk i ukepenger fordi man legger seg og er stille? Er ikke det en sånn greie med at gjør du pliktene dine, så vanker det en slant man er enige om, hvis ikke blir det trekk... Jeg har ikke helt kommet til ukepengeproblematikken, men akkurat det med skravling på senga synes jeg vel kanskje har lite med det å gjøre.

Liten avsporing kanskje, men, men...

Skrevet

De får trekk i ukepenger hvis de hører lite på beskjeder. Med eldste på 8 fungerer det bra, verre med minste på 5.

De får ikke ukepenger for å høre på. Er forskjell på de to tingene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...