Gå til innhold

Jeg skulle ønske jeg var pappa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for da kunne jeg jobbet uten å bli kalt egoistisk. Jeg kunne forsørget familien uten at noen hevet et øyenbryn og sagt at jeg satte bort barna for eget behov for selvrealisering og manglende stimulering i hjemmet.

Jeg kunne reist på kurs m/overnatting uten at noen kalte meg for gal og jeg kunne tatt meg en fest uten å måtte høre "du burde ikke hatt barn".

Jeg skulle ønske det ikke fantes ulike mammaregler og papparegler....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Og fått ros over å rydde hjemme og stå opp med babyen. Ikke bare at folk tar det som selvfølge.

Skrevet

Ja :=) Ros for å hjelpe til hjemme og sitte barnevakt for eget barn er stas!

hehe!

HI

Skrevet

..og fått stor forståelse for at man er utro når dama di går gravid med DITT barn.

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg var mamma.

For da kunne jeg jobbet redusert og hatt mer tid med barna mine uten at venner, familie og kolleger gjør store øyne og ser på meg som om jeg var fra en annen verden. Ingen på jobben ville hevet et øyenbryn når jeg sier jeg skal ha nesten halve permisjonen (i min kones jobb stusser de over at hun skal ha så lite...), og jeg kunne trillet barnet mitt ute på dagtid uten at andre snur seg og ser etter oss. Jeg kunne sluppet å høre "å ja, du sitter barnevakt du" når jeg skal være hjemme alene med barna en kveld mens kona er ute med venninner, og jeg kunne vasket huset når jeg har hjemmedager uten at det oppfattes av andre som en sensasjon. Jeg skulle ønske ingen så det som merkelig at en pappa ønsker mer tid med barna sine.

Skrevet

Kanskje vi burde byttet plass? :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...