Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Jeg har sluttet å røyke og er kjempefornøyd med bedre pust og bedre form, men jeg spiser som en hest da.... og nå eser jeg ut!! Har lagt på meg sikkert 10 kilo og magen min som før var flat og hard har nå blitt skikkelig rund og myk (som en pizzadeig egentlig), for første gang i mitt liv har jeg det som vel kalles bilringer og jeg syns det er EKKELT!! Vurderer seriøst å begynne å røyke igjen!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Røyking skader ikke bare den som røyker, men andre som omgir seg med røykeren. Så røyking er verst. Ikke begynn å røyk igjen. Ta deg en tur på sykkel isteden og du skal se at du vil bli både slank, velduftende og søt :=)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Har også blitt overvektig etter jeg slutta å røyke,men det skyldes vel i størst grad stor vektoppgang i svangerskap. Men er heller litt tjukk enn å begynne å røyke igjen!!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Kommer an på hvor mye overvekt det er snakk om. Sykelig overvekt er jo helseskadelig. Mange går opp i vekt når man slutter å røyke. Samtidig må jeg si at helsegevinsten er større om du slutter å røyke, selv om du går opp noen kilo. At man er tynn er ikke dermed sagt at man har god helse... Skal aldri, aldri, aldri begynne å røyke igjen, selv om jeg gikk opp i vekt etter å ha slutta, er jeg i 10 ganger bedre form og føler meg mye bedre. Begynn heller å trene litt i stedet for å røyke.. Æsj.. lukta og ånden og lungene og nikotinfingrene.. YÆK...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 jeg har alltid trent mye, og jeg jogger hver morgen, så jeg har ikke tid til å trene mer enn jeg gjør... HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 Synes det er myyyye eklere med røykånde etc. enn litt ekstra kjøtt på beina... Pass litt bedre på hva du putter i munnen. Synes vekta er en dårlig unnskyldning fordi man egentlig bare savner likpinnen...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #8 Skrevet 27. mai 2010 ville vel bare droppet å spise som en hest. stapp tyggis i munnen istedet.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #9 Skrevet 27. mai 2010 jeg spiser ikke så usunt, men jeg spiser MYE! Jeg er sulten og har lyst på mat hele tiden, det har liksom skjedd et eller annet. Jeg kan f.eks spise 2-3 brødskiver og drikke flere glass melk til frokost.. Før var det kaffe, et knekkebrød og en røyk. Mat smaker mye bedre nå, er det normalt? HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #12 Skrevet 27. mai 2010 jeg gjorde det samme under min første graviditet.. Sluttet å røyke, gikk opp sinnsykt med kg, og har enda ikke gått ned noe Men måtte holde meg, og det er dritvanskelig å gå ned etter du har sluttet å røyke.. min mor og min tante gjorde det samme.. gikk opp noe jævli! det eneste som hjalp dem, var å begynne å røyke igjen Helt utrolig! men stå på IKKE begynn å røyk igjen, kroppen føres så mye bedre
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #13 Skrevet 27. mai 2010 Røyking gir en falsk metthets følelse som varer i 25 minutter i tilegg så lurer den kroppen til å forbrenne mer. Ett år etter man har sluttet å røyke normaliserer dette seg, og de fleste går ned de kiloene de økte i vekt pga røykestopp. Fortsett og trene, og vær tålmodig. Røykeslutt er det beste for deg:-) Kanskje drikke ett stort glass vann før hvert måltid?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #14 Skrevet 27. mai 2010 Da håper jeg virkelig ikke jeg legger på meg like mye de neste 6 mnd som jeg har gjort de 6 første! Jeg orker ikke tenke tanken en gang.... jeg takler dårlig å legge på meg, har slitt med dette i begge svangerskapene også. mannen min mener at jeg bare har hatt godt at vektøkningen, men jeg trives virkelig ikke med det!! HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #18 Skrevet 27. mai 2010 Begge deler er like ille. Veldig helsefarlig. Røyk stinker, men det gjør sommersvette valker og.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #19 Skrevet 28. mai 2010 he he... røyking er definitivt verst! jeg sluttet å røyke for 5 år siden, og jeg la på meg helt sinnsykt! Jeg la på meg over 30 kilo på relativt kort tid. men nå har ting stabilisert seg og jeg har klart å kvitte meg med mange av kiloene, så hold ut og prøv alt du kan å ikke begynne å røyke igjen, det er verdt det!!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #20 Skrevet 28. mai 2010 Med mindre du får en BMI på over 40 så er røyking værst for helsen. Sulten og spisebehovet kan du regulere når du er ferdig med røykesluttprosessen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå