Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Selges på Rema og de er knallgode. Husker ikke prisen, men billig er dem
shari_z Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Rema 1000. Prisen avhenger av størrelsen. Jeg betaler 27,50 kr for 50 bleier (størrelsen som er i midten). De andre koster litt mer, tror det er sånn cirka 35 kroner.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 De er greie, men ikke til nattbleier... Da er snuppa sår og åt og bleien loer litt! Her er det kun Panpers active fit som holder hu tørr på natta!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 nei, hu driter ikke på natta. det må hu gjøre seg ferdig med på dagen
Anastasia Beaverhausen Skrevet 27. mai 2010 #8 Skrevet 27. mai 2010 Det kommer an på hvor mye ungen din driter det
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 27. mai 2010 #9 Skrevet 27. mai 2010 Vi er veldig fornøyd med landlord bleiene, har aldri hatt noe problem med såre stumper! Har hatt de sikkert i et halvt år, hadde faktisk mer lekkasjer med libero.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #10 Skrevet 27. mai 2010 Nei, hu er oppdadt til å drite seg ferdig på ooran, før pappa går på jobb. Jeg gidder ikke skifte drittbleier! ;o)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #11 Skrevet 27. mai 2010 Noen som vet om disse bleiene inneholder noen ulumskheter da?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #12 Skrevet 28. mai 2010 Har god erfaring med Landlord, aldri hatt lekkasje :-) De er miljømerket av svanen ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #13 Skrevet 28. mai 2010 Det er ingen ulumskheter i de. Har brukt de til begge ungene. Til første etter at Lidl ble nedlagt.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #14 Skrevet 28. mai 2010 Jeg måtte finne alternativ da pampers og libero ikke lenger holdt mål. Jeg prøvde først coop sine. Gode men rar passform. Så prøvde jeg landlord og de var helt supre. Han blir aldri våt gjennom om natten. Bleien er og tørr utenpå når den er veldig våt. Passformen er og veldig god! De koster bare 28 kroner for en stor pakke.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #15 Skrevet 28. mai 2010 De er svanemerket og har anbefaling fra astma og allergi forbundet.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #17 Skrevet 28. mai 2010 Jeg gikk over til Landlord bleiene for noen mnd siden på gutten vår som er 2 år og 8 mnd, å er kjempe fornøyd!! han blir aldri sår lenger, tisser seg ikke ut om natten, å de sitter perfekt på kroppen hans:) Å SÅ billige!!! Kan ikke bli bedre:) Vi kjøper de på rema 1000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå