Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Hvilke kluter bruker dere og synes dere er best til og vaske med? Er disse 5 pk de har på princess greie? dr har d både gass og frotte! Str. 25X25 ca.. er de store nokk?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Gas er definitivt best! Mye mykere å vaske seg med. Vasker meg selv med de 25x25 er vel vanlig str. Jeg kjøpte alle mine kluter på sparkjop.no, det var billigst da jeg kjøpte.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Jeg bruker begge deler. Bruker de frotteklutene i 5pk, fra Princess, til ansiktsvask, og gasklutene i 3 pk, også fra Princess, til rumpevask. Syns str er helt grei. Frotteklutene er mye mykere og tynnere enn vanlige frottevaskekluter. De mister litt fasong i vask, men det er jo en vaskeklut så det gjør jo ikke så mye.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Hehe, ja, frotteklutene fra princess blir jo runde i vask:-)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Hvor mange kluter anbefaler du at jeg kjøper? Tenkte bestille på nett fra sparkjøp, både div kluter og ullbodyer ol... Hvor mange gaskluter til vask trenger jeg? Tenkte jeg begynner med 1 pk gazbleier til gulp og 1 pk frottebleier til å ha under hoet i vognen ol...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Jeg har 10-12 frottekluter og ca 15 gasgluter. Det har holdt greit her. Bruker også engangskluter(i papir) eller mesoft ved bæsj. Jeg hadde kjøpt 6 gaskluter til gulp, det ble lalt for lite, for jeg fikk storgulper. 6 kluter holdt 1 dag. Så jeg måtte kjøpe 12 til, da hadde jeg et par dager. Flanellsklutene(bleiene) som jeg brukte til hodeunderlag hadde jeg også 6 av, det holdt greit, for han gulpet ikke så mye når han låg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå