grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 var på sykehuset til kontroll og vekst estimering i dag.. lille gull i magen er allerede 400 gram større en den storerbror var ved termin .. har denne gangen termin 17 juni revna så d susa etter med storebror som bare var 3000gram ved fødselen så dette blir spennede.. er myk og ganske moden.. 1-2 cm åpning.. legen rota ganske mye oppi dær au au så det har kommet en del blodslim.. de skal prøve å sette meg i gang på onsdag om føde har plass til meg.. så jeg skulle bruke tiden til å modnes enda mer.. så her er d hoppng i høyet og aku som gjelder frem mot onsdag.. tenk det er under er uke til
Pinnus Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Spennende! Kan jeg spørre hvor stor han er og hvor lang du var på vei på måling?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2010 3400gram.. 37+3
Pinnus Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Oki, takk! Ligger an til å få en stor en selv, hun var 2045g i uke 31, 500g over gjennomsnittet. Så er veldig spent på fortsettelsen...
Lykkeliten 2 Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Hei Jeg lurer på hvorfor du skal bli satt i gang så mye før termin? Babyen din er ikke diger ennå (tenker på de som får babyer på 4500-5000g). Syns isåfall du er heldig. Jeg er litt redd for å få en kjempe baby, men det er vel litt tidlig å tenke på ennå. Er 30+2 uker på vei .
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2010 jo jeg har hatt veldige plager med bekkenet mitt.. sitter mye i rullestol pga det.. sliter med veldig nedpress og sover lite pga dette.. samt at jeg har fødsels angst pga mye styr rundt forje fødsel.. det er vell grunnen... å bebisn er jo helt ferdig og klar så de ser ingen grunn til å slite ut kroppen min mer en nødvendig..
LilleBanan blir storebror Skrevet 27. mai 2010 #8 Skrevet 27. mai 2010 Hvordan blir du satt i gang? Hvvis du vet noe omd et da... Ska også settes igan før termin pga en del styr forrige fødsel, men pga at det blehaste KS så blir det ikke kur denne gangen. hva gjør de da?
Lykkeliten 2 Skrevet 27. mai 2010 #9 Skrevet 27. mai 2010 Ok, det høres ikke kjekt ut å gå sånn.. du må ha masse lykke til
lille_vims Skrevet 27. mai 2010 #10 Skrevet 27. mai 2010 Så spennende grysom! Jeg har termin samme dag som deg. På mandag trodde jeg virkelig at jeg hadde rier, men det ga seg desverre. Ble undersøkt og var også myk, ca 1 cm. Regner med å gå ett par uker til. Jeg hadde også en hard første fødsel, revna masse! Men nr 2 gikk kjempe greit (ennå han var 400 gr tyngre). Krysser fingre og tør for at alt går fort og greit for deg. Lykke til!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 27. mai 2010 de vill prøve med tabletter.. og se om jeg blir nok moden og åpen til å ta vannet.. går ikke det er ikke kroppen klar for det og jeg må vente til den er klar så det blir veldig spennde:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 27. mai 2010 lille_vims - fødeklar spennende da.. du får gjøre som oss å hoppe i sengehalmen og satse på at det gjør underverker:) ja han er allerede 400 gram større og har en uke å vokse på.. så vi får se.. gruer meg skikkelig.. men gleder meg til det hele er over å vi får møte lillebror <3 krysser alt for oss begge to:)
lille_vims Skrevet 27. mai 2010 #13 Skrevet 27. mai 2010 hehe, mannen har hatt tørke en stund, så han er sikkert ikke lei å be ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå