Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 E kamerat av meg er samboer med en av mine beste venninner, og da han fyllte året sist glemte de å invitere meg i selskap. Dvs, de sa til alle andre at jeg skulle komme, så jeg fikk spørsmål fra flere andre om jeg gledet meg til lørdag osv, haha! Jeg tok jo ikke det så tungt, visste jo at det var meningen at jeg skulle komme;) Men nå skal vi i 30-års dag på lørdag, og de skal ha vorspiel. Så fikk jeg igjen spørsmål av andre om jeg skulle dit, men jeg visste ikke om det engang. Denne gang fikk jeg spørsmål på facebook, og jeg svarte på tull at jeg ikke hadde fått invitasjon denne gang heller, og at jeg mistenkte at det ikke var tilfeldig. Dette har da kameraten min lest, for nå nettopp var venninna mi på døren her med eget VIP-kort til meg, og beskjed om at de med VIP-kort ikke trengte invitasjon. Hehe, søt da! Hadde laget skikkelig kort med bilde og tekst, og laminert det, haha! Jammen skal jeg vise det når jeg kommer på lørdag;)
The Bad Gal Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Hihi, så søtt da:-) Må jo være herlig å ha så gode venner, som regner en for å være så selvskreven i enhver anledning, at man ikke trenger å bli invitert engang. (litt klønete skrevet, men du skjønte sikkert hva jeg mente!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå