Gå til innhold

TREFF I OSLO , PÅ CONSENZO CAFE! 9 JUNI


mamma til 3:)

Anbefalte innlegg

Da ser det ut til at Onsdag 9 Juni kl 17 passer best for de fleste, så da tar jeg meg den friheten til å skrive det her:):)

 

Dere som kan komme kan skrive svar på dette innlegget så vi får bestilt bord:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamma til 2 :) Tusen takk for at du startet nytt innlegg(= Har ikke hatt internett på noen dager nemlig! Jeg er selvfølgelig også med, og gleder masse til å møte dere jenter! Blir du med da eller Silje? (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir det så jeg ringer Consenzo på mandag, så da håper jeg ar de som kan får skrevet seg på. så vi vet sånn ca hvor mange vi blir!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...også lurte jeg på om de som melder seg på kan skrive godta invitasjonen som silje sendte ut på Facebook? Da er det så lett å se hvor mange som kommer (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å.. :/ det må jeg også .. melde avbud altså. Lillebror kommer fra Trondheim og er hjemme akkurat imorgen, så jeg vil så gjerne treffe ham før han reiser videre. Men kos dere masse!!! Jeg som har gledet meg sååå mye. Vi får sees senere i sommer. Kos dere !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at folk ikke kan og andre som absolutt kunne og ville på Onsdag ikke har meldt seg på:(:( Men sånn er det... Får kose oss vi som kommer:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at det som en gang var en gjeng på nærmere 20 ble til 3 stykker, og to av dem bor ikke engang i Oslo, og må reise et godt stykke for å komme seg dit. Så treffet i Oslo i morgen blir desverre avlyst. Veeldig synd at folk stemmer på dager det passer best, og ikke engang melder seg på. Håper det passer bedre en annen gang damer! (= Men da gjerne noen andre initiativet. (= Ha en fortsatt fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...