Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Hva er nytt med det? Det har skjedd i millioner av år! Husk at en gang i tiden så var hele jordkloden dekket av is. Så det at den fortsetter å smelte nå, er ikke noen nyhet, og garantert ikke forårsaket av mennesker! Og jeg tror at naturkatastrofer oppstår fordi det er jordas måte å rydde opp på. SÅnn er det bare, og det er fint lite og ingenting vi kan gjøre med det. Ikke det at det ikke er trist, jeg har familie som var i Thailand under tsunamien, så jeg vet hvilke følger slike ting kan få for de som har opplevd det. Men hva kan man gjøre? Ingenting, for det er nemlig det som er meningen at skal skje!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Hahaha, en hver vitenskapsmann ler av dette innlegget ditt! De fleste naturkatastrofer er følger av hva VI gjør mot kloden eller som tilfeldigheter som følge av andre ting. En tsunami er fks en følge av et jordskjelv. Men lev i troen du. Jeg trenger heller ikke være den som forteller deg at Julenissen ikke finnes...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Til en viss grad tror jeg du har rett, MEN det er jo menneskenes skyld at jorda "har behov for å rydde opp"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå