Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Min elskede og jeg har bestemt oss for å flytte sammen. Problemet er at vi bor 40 mil unna hverandre og vet ikke hvem av oss som bør flytte nærmere den andre. Å flytte "midt på" er uaktuelt. Han har et lite barn fra før og moren bor i nærheten av ham, jeg har også et lite barn og faren bor i nærheten av meg. Vi har begge et godt miljø rundt oss og jobb på hjemstedet. En av oss ender med å flytte vekk fra den andre forelderen og slik jeg ser det blir det galt uansett hvem av oss det blir. Men kan bf til mitt barn nekte meg å flytte? For da er jo saken grei. Uansett vil vi jo gjøre alt for at samværene skal fortsette som før.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Huff da, ingen lett problemstilling dette.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Jobb? Kan dere begge få ny jobb på ny plass enkelt? Barnehageplass for ditt barn om du flytter dit? Vil bf stille opp og være med på reise og fortsette samvæ om du flytter?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 HI her. Nei det føles litt fastlåst. Vi krangler ikke om det, vi ser hvor vanskelig det blir for den som evt flytter og for de det involverer. Jeg vet at bf til mitt barn er temmelig rasende for at jeg kanskje flytter, men jeg har lovet at jeg vil fortsatt gi ham samvær og tilrettelegge for det. Og barna har det så fint sammen når de treffes...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Ville i utgangspunktet sagt at han burde flytte på seg, siden du har et barn i ditt flyttelass
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Ingen av oss får "lett" jobb, men jobb får vi nok etter litt leting. Barnehageplass er lettere å få hos ham. Min bf vil fortsette samværet uansett så lenge det er jeg som betaler for reisen. Hans eks er heller ikke så blid for dette, men han får fortsatt ha samvær mot at han henter og bringer og betaler. Nei vi får fortsette å vri hodene våres. Ser at det egentlig er han som burde flytte på seg. Men får så vondt av ham også, han kjenner ingen her og jeg kjenner flere der hvor han bor....
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 Snakk om å uttale seg før en leser innlegg da, 15:25! Han hadde også barn, og moren til barnet bodde inærheten. Så de stiller jo i utgangspunktet likt! Vaskelig situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå