Gå til innhold

Svimmel


MammaUnderOpplæring

Anbefalte innlegg

Noen andre som sliter med svimmehet nå på slutten? Det kommer og går, men av og til så er det slik at hele rommet spinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh yes jeg melder meg inn på denne! De siste par 3-4 ukene har svimmelheten stort sett bare økt. Prøvd å spise mer, og mindre, drikke mer vann, spise noe med sukker, ja stort sett alt, men det eneste som hjelper er å legge seg ned på siden. Har vært inn og ut hos legen og sjekket blodtrykk, blodprosent og det ene med det andre uten at de finner noe galt med meg. Snakket med jordmor på tirsdag og hun mente at det skyldtes at jeg har press på blodårer som gjør at blodgjennomstrømningen tilbake til hjertet ikke er optimal. Visstnok veldig vanlig, spesielt når man ligger på ryggen, men kan også forekomme om man sitter og står. Var visst bare å ta hensyn til det i form av å ta det med ro, ikke så mye annet å gjøre desverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også svimmel, men hadde litt lavt blodtrykk på forrige kontroll så det er sikkert bare det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med det samme, og de finner ingenting feil på meg. Det var akkurat likt på slutten av første svangerskapet så jeg bekymrer meg ikke:) Mye rart vi skal plages med for å få disse barna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svimmel her også, men jeg skylder på lavt blodtrykk. 90/60.

Prøver å drikke mye for å holde trykket oppe :o)

Godt magen er så stor at det er vanskelig å reise seg fort. haha ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde faktisk jeg skulle besvime i går, ble litt stressa siden jeg stod og skulle betale noe i en butikk. Ikke direkte svimmel, men såkaldt blodtrykksfall. Skikkelig ekkelt.... Bra jeg BARE har 30 dager igjen... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...