Gå til innhold

Truseinnlegg hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere det? Det gjør nemlig jeg og har gjort det lenge. Men så slo det meg at det er sikkert mange som ikke gjør det.

Har dere ikke utflod eller får dere flekker i trusa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker det. Har jeg gjort siden jeg gikk gravid med første for 2,5 år siden. hadde jeg ikke gjort det hadfde jeg måtte skifte truse 8 ganger for dagen:P. Nå er jeg gravid med andre mann og har mer utflod enn noen gang. Pluss at jeg tisser meg ut når jeg ler el nyser og sånt. Kjempe herlig..

Skrevet

Skifter du ikke truse da eller?

Jeg bruker ikke truseinnlegg.

Klart det kommer en og annen flekk i trusa etter en lang dag, men jeg skifter jo truse!

Skrevet

Bruker ikke truseinnlegg til vanlig, kun 2-3 dager under eggløsning når jeg har litt utflod. Skifter jo truse minst en gang hver dag så ser ikke problemet med hvis det skulle komme en liten flekk. Jeg får lett soppinfeksjon og er da ekstra utsatt hvis jeg bruker truseinnlegg da det blir ekstra klamt, prøver derfor å unngå det mest mulig.

Skrevet

Jeg går uten truse, og nesten alltid med skjørt eller kjole. Får en god lufting der nede.

Skrevet

Jo skifter truse hver dag. Tror bare jeg har blitt vant til å bruke truseinnlegg hver dag (begynte med det når jeg gikk gravid) uten egentlig å ha tenkt over det. Men nå slo det meg at det kan jo ikke være særlig bra for "miljøet" der nede. Nei nå skal jeg jaggu slutte ;-)

HI

Skrevet

Det enkleste er ofte best ;-)

Skrevet

Nå når jeg er gravid, bruker jeg truseinnlegg. Ikke fordi jeg har mere utflod, men fordi jeg svetter så mye der nede at det blir søkkvått uten. VIL POPPE NÅ!!!

Skrevet

Jeg må bruke hver dag, men bare av de aller tynneste, bytter 2 ganger om dagen. Er jo ganske ekkelt å få flekker i trusa da, æsj..

Rett før mensen og rett etter bruker jeg de som er litt tykkere.

Skrevet

Jeg bruker truseinnlegg før mensen kommer ordentlig samt etter mensen. Men ellers bytter jeg truse før natten ved behov.

Skrevet

Nei, bruker det kun på første og siste dag av mensen. Har lite utflod, så blir evt bare en bitte liten flekk i trusen mot slutten av dagen. Helt ok, bedre det enn den klamme følelsen av å gå med innlegg hele tiden.

Skrevet

etter at jeg ble gravid så har jeg begynt med truseinnlegg, i tillegg til å seff skifte truse minst en gang om dagen (det gjorde jeg jo før også).

Skrevet

Jeg sliter SKIKKELIG med utflod. Og missunner de som kan gå uten truseinnlegg, og iallefall de som kan gå uten truse.

Har prøvd vaginalkapsler og og sånn salvekur(?) man skal ha oppi skjeden, men ingen av de fungerte. Noen gode tips til meg?

Skrevet

Jeg bruker truseinnlegg hver dag. Skifter truse hver dag også. Synes det er ekkelt å bare ha trusa rett mot underlivet, det kommer jo alltid en liten flekk på slutten av dagen uansett. Blir ikke klam av truseinnlegg, tvert i mot føles det mye mer tørt og behagelig, og ikke minst hygienisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...