Gå til innhold

Ingen symptomer


des-11

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er nå i uke 9 + 2 med nr. 1.

Har hatt en "tendens til" ømme bryster et par uker, men nå er det egentlig alt. Med tendens så mener jeg litt ømme, men ikke slik at jeg tenker over det konstant. Kjenner det når jeg løper i trapper osv.

Hadde en liten blødning i uke 7 og fikk da tatt blodprøver for å se at verdiene gikk riktig vei. Etter bekretet fortsatt graviditet, så har jeg forbausende lite symptomer. Kan være noe trøtt til tider, men det er da ettermiddag/kveld, ellers frisk som en fisk og er veldig glad for det.

 

Er det andre som opplever det samme?

Er sånn at jeg tviler på at det er reelt innimellom siden jeg ikke merker noe på kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke selv hatt det på samme måten.

Da jeg gikk gravid med førstemann var også ei venninne av meg gravid.

Hun hadde det på den måten. Jeg kastet opp og sov, og hun var i topp form og merket ingen ting på kroppen. Vet hun også lurte på om hun virkelig var gravid til tider og endte opp med å ta en privat UL rundt uke 10.

 

Har du snakket med moren din om hvordan hun hadde det? Vet ikke om det er noe hold i det, men de sier jo at hvis moren din hadde det tøft så kan du få det tøft ol. Det stemmer i alle fall i min familie ;-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. :)

Det er ren luksus å ha de så bra som jeg har det nå, og jeg er kjempeglad for det. Det er bare en liten bekymring som sniker seg inn siden alt er som før, stort sett.

Antar det ville kommet en blødning etterhvert dersom noe var galt?

Jeg har legetime i uke 10, den ble bestemt når jeg hadde blødning tidligere. Jeg håper hun kan bekrefte det da..?? Dette er helt nytt for meg så jeg vet ikke hvilke muligheter som finnes...

 

Har ikke fortalt det til mamma for hun kommer til å ta av når hun får vite det. Gleder meg veldig til å fortelle, men vil vente til jeg har fått det bekreftet (igjen) Mener hun hadde det veldig greit, men har ikke fått spurt mer nå etter jeg er igang selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå gravid for andre gangen. Første svangerskap hadde jeg ingen plager....Og nå er jeg gravid igjen i uke 8 og kjenner også denne gang lite/ingenting....

 

Får bare si det slik at vi er heldige:-)!

 

Lykke til videre:-)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg har ikke hatt noen "plager" i det hele tatt, fant ut at jeg var gravid i uke 18 så jeg lever virkelig i luksus føler jeg! "slapp" unna halve svangerskapet og ser uendelig frem til januar!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...