LettBris Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Etter at Knøtteliten festet seg helt har jeg blitt forferdelig støl og øm (rar?) i underlivet. Det kjennes ut som om noen har puttet en appelsin opp der... Normalt?? Har også mye mensmurringer og stølhet/ømhet over skambeinet.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Tror det er ganske normalt når h*n har festet seg:) Blir liksom litt som en apelsin som er helt nederst, hehehe. Borrer seg jo lengre og lengre ned i bekkenet ditt nå dog, behagelig er det ei, høhø...
LettBris Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2010 :-) Iiish, nei. Men er det like normalt å ha mensmurringer. I dag kjennes det faktisk ut som om jeg FÅR mensen.... :-/
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Langt er du på vei da? Kan jo være noe som forbereder seg? hvor sitter menssmertene ?
LettBris Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2010 34 uker. og kjenner dem i "eggstokkene", framme rett under magen og i ryggen. litt av og på.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Hm, kan jo være noe som forbereder seg.. Du får jo bare se, om det tar seg opp eller ikke! Spennende!
Gjest Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 Helt normalt. Har vært hoven og kjent meg "banka opp" der nede i flere uker. Hodet til ungen presser jo nedover. Er selv i uke 37 nå og ingenting på gang enda.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå