Gjest Siklerotte Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Er det noen (bra) loppemarked nå om dagen? Eller er det toget kjørt for en god stund siden? Må jeg vente helt til høsten? Jeg har nemlig fått en ny interesse, og det er gamle ting, hehe, mener det helt seriøst - så jeg skal faktisk på loppemarked. En av de som står utenfor og venter på at dørene skal åpnes, men jeg må ha et bra loppemarked. Et veldig bra et, og egentlig helst veldig mange bra. Jeg skal på loppetokt! Bare ikke denne helgen - men alle andre helger!
prekæs Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Du kan få kjøpt en biskop av meg. Blirnte bili rektignok;)
Gjest sug lut Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Er vel for det meste kjørt for i vår, vil jeg tro, alle har rydda kjeller og loft.. Men det er to til helga, enten du vil eller ikke, på Vinderen skole og Gamle Løren skole, begge har vært ok før, særlig Vinderen (Gml Løren har jeg bare vært på sånn en time før stengetid, men siden de da fortsatt hadde noe ok igjen er det jo mulig det var veldig bra fra start). Hva slags gamle saker vil du ha, da?
Gjest Siklerotte Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Men det kommer til høsten, ikke sant? Eller er det slik at jeg må vente helt til neste vår igjen? Helgen blir umulig, faen, ellers skulle jeg ha tatt meg turen! Vil ha alt mulig rart jeg. Ikke klær akkurat, men alt som heter bøker, søte pyntegjenstander, kanskje servise og slike ting. Egentlig har jeg til og med lyst til å finne fine møbler som JEG kan pusse opp og gjøre søte... Men det er kanskje å overvurdere evnene mine.
Gjest sug lut Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Høsten blir stor. Ser på loppemarked.info at noen skoler allerede har begynt å ta imot til høstens marked, så det er bare å holde av hele september og oktober. Klart du kan pusse opp møbler. Det gjelder bare å være akkurat passe ambisiøs. For meg betyr det at det stopper ved maling, men noen kan jo både trekke om og alt mulig.
Gjest Siklerotte Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Får bare vente til høsten, da. Synd jeg ikke fikk opp øynene tidligere. Men det er jo typisk meg uansett. HEHE, snakker selvsagt ikke om å trekke om og alt det der, jeg er skeptisk til om jeg får til maling og pussing i det hele tatt, men jeg kan jo i hvert fall prøve! Loppedronningen meg, høsten 2010!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå