Gå til innhold

nå er det i gang, 2 dager over tiden :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ENDELIG!!!! Har ventet på dette i 3 uker :)

Begynte med mensmurringer i morges i 6 tiden, og sterke kynnere. etter en stund tok jeg paracet og la meg, men det gikk ikke over. Tok så en lang og varm dysj, og kynnerene ble ikke svakere...da er det i gang tenkte jeg. Sto opp å spiste frokost, satte meg forran pc`n og fant en side med rietellere.

Har rier i underkant av 1 min og til 1min og 14sek. Og det er ca 5-6min mellom hver rie...

Kan nesten ikke vente med å få ut den lille i magen. Lurer så på om det er gutt eller jente<3

Flere maijenter der ute som har noe på gang?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du var SÅ klar for å komme deg ut av aktive brukere-listen? Lykke til, så spennende!!!

Skrevet

Hahaha:D Så bra!!! Sett at det har vært noe på gang hos deg en stund nå, utifra innleggene dine, så dette er jo knallmorro!!!

Såå spennende!! Masse lykke til:D:D

Skrevet

Masse lykke til :D Godt at det endelig er i gang for deg!!

Sitter her selv med rier.. Men synes det går tregt gitt. Er ganske vondt nå, men de blir liksom aldri regelmessige.. alt fra 4min til 10 min mellom.. Håper det tar seg opp skikkelig snart! :)

Har termin på lørdag jeg, den 29 mai :)

Endelig skal vi snart få hilse på nurka i magen! :) Gleder meg!!! :D

Skrevet

Nydelig gutt06+gutt i mai: så spennende :) Lykke til med deg også :) Gå en liten tur hvis du klarer, så hjelper tyngdekraften litt på ;)

Tror jeg skal ringe sykehuset å spørre om klyster snart, er litt treg i magen så føler det stopper litt pga det :|

Skrevet

Lykke til. Håper det går raskt!

Skrevet

Oi, så spennende!! Endelig!! =)

Jeg har fulgt med på deg Slitne Mamma og håper at du får en bra fødselsopplevelse. Gleder meg til å høre hvordan det går!

Lykke lykke til!

Skrevet

Ja har vandra rundt i huset og da kommer riene meget hyppig. Er ikke dødens vondt enda men. Vurderer å dra inn til sykehuset snart selv, bare for å være på den sikre siden! Har liten lyst til å føde i stua ;)

Masse lykke til igjen!! Spennende saker!! :)

Skrevet

Ååå :D så spennede! Masse lykke til!! Så spennende at du ikke vet kjønn :)

Skrevet

Så spennende at du tok deg tid til å dele med oss, da:-) Kiler liksom litt i magen min også da:-)

Lykke til og oppdater oss når du får mulighet!!

Skrevet

oioioi!!! Masse lykke til til dere begge to. Håper dere har hvert deres barn i armene i løpet av kvelden. Klem fra meg.

Skrevet

Hurra for deg :-) Veldig glad for å se at du er i gang nå! Lykke til. Pust og pes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...