Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Kjenner liv innimellom, men han er ikke såååå aktiv. Var på sparkeprøve lørdag, og hos jordmor på tirsdag hvor jeg og tok sparkeprøve. Alt så bra ut da. Er det normalt å bekymre seg sånn for dette, eller bør jeg ta det med ro. Kan vel gå ganske fort fra velstand til tragedie når det gjelder sånt? Har noen "tak" i ryggen nå, begynte ganske regelmessig i går kveld/natt, og slimproppen gikk i går. Jeg tror i hvertfall det må være den. Jm tøyde meg fra 2-3 cm åpning på tirsdag. Skjer det ikke noe nå snart blir jeg bekymra for den lille inni her. MÅ man gå 14 dager over om man bekymrer seg konstant. Til og med far sover dårlig og tenker veldig mye på dette pga faren for fosterdød. Men jeg vil jo ikke ringe føden hver dag og være overhysterisk heller....
Brava Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Skjønner deg god!! Du blir fulgt opp og dette går bra, 5 dager er ikke lenge på overtid. Har selv gått 16 og 11 dager på overtid med mine og det gikk fint:-) Nå er jeg ved termin med tredje og regner med å gå noe over denne gangen også. Prøv å fylle dagene med noe. Slapp av, sov og hvil. Ikke lenge igjen nå, lykke til!
fresh Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 ikke gøy å gå med slike bekymringer. Men siden du er over tiden, er det ikke unormalt å kjenne mindre spark-det er jo så trangt der inne. Kjenner kun at babyen beveger på seg et par ganger til dagen jeg, og jeg er 2 dager på overtid. Ville ikke bekymre meg så mye for det hvis du kjenner liv og får oppfølging av jordmor. Snart er gullet ute
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Jeg tenker litt sånn at hvis du er så bekymret, så syns jeg du skal ta en tlf til jordmoren din evt. å dele dine bekymringer, slik at hun kan vurdere hva som er best. Jeg ville heller blitt stempla som overhysterisk i dette tilfelle, enn å ikke lytte til mine indre bekymringer! (selvom det er helt på tryne om de skal mene du er overhysterisk, da du overhodet ikke er det) Nå er det nok helt naturlig at det er mindre liv, da barnet ditt mest sansynlig ligger å gjør seg klar for det som skal skje, det er trangt osv. Men det er heller ikke riktig at du eller mannen din ikke skal sove om nettene pga dette! Lykke til, uansett hva du velger å gjøre!
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2010 Takk for svar:) Jeg får heller ta å gå meg en tur og gjøre litt husarbeid, så kanskje det kommer i gang her. Går liksom bare og venter på at det skal bli endel vondere, DET hadde vært deilig.. hehe. Får slå meg til ro med at det er trangt her og at det tydeligvis er flere som har det sånn... Lykke til til alle sammen, så håper jeg det skjer noe for oss alle snart.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Lykke til!! Si ifra hvis det skjer noe mer da!!
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2010 Takk for det,og lykke til til alle dere andre også. Får sende litt fødestøv rundt oss alle mann så kanskje det skjer noe snart...
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 27. mai 2010 #8 Skrevet 27. mai 2010 Har du fått såkalt stripping? DET hjalp meg! 2 runder med stripping av jordmor på sykehuset, og så startet fødselen 5 dager etter UL-termin. Var overhodet ikke moden ved første stripping i følge jordmor. Og ikke dumt å prøve litt sex heller ;-)
Gjest Skrevet 27. mai 2010 #9 Skrevet 27. mai 2010 Jeg forstår deg godt. Sitter med de samme tankene selv, men jeg har ikke blitt fulgt opp. Jeg er nå 7 dager på overtid. Jeg ble henvist til føden på fredag 21.mai og etter¨å ha ringt de i går fikk jeg beskjed om at jeg blir innkalt til uka, mest sannsynlig. Fastlegen min hadde heldigvis ledig time i morgen så da får jeg en ekstra kontroll da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå