Gjest Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Jeg har den siste uken hatt noen rare og stikkende smerter i skambeinet OG det ene brystet?!! Bare det ene, men det andre er litt ømt innimellom. Smertene i skambeinet kommer og går, men er vel der sånn ca 3-4 timer tilsammen per dag. Smertene i det ene brystet sitter mest på siden og nå er det der nesten konstant med litt bankende smerte. Jeg pleier å være relativt tøff i forhold til smerter, men dette synes jeg er plagsomt :-/ Vi er ikke "aktive" prøvere, men hadde ubeskyttet sex en gang rett før EL, men jeg tok en CB Digital i dag som var negativ (selv om ikm er vel lørdag eller søndag, så kanskje litt tidlig?). Føler meg ikke gravid i hvert fall for har lite symptomer ellers, bare vanlig pms. Dette ble kanskje litt rotete og langt forklart, men jeg lurer på om noen andre har opplevd slike smerter og har en anelse om hva det kan være? Burde jeg ta kontakt med lege? Har aldri opplevd lignende før, så synes det er rart :-/
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 vet ikke det med brystet, men sist jeg var gravid fikk jeg såne smerter i skambenet før positiv test:)
Gjest Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 tusen takk for svar ;-) det eneste som kommer opp når jeg søker på problemet er ting som har med graviditet og bekkenløsning å gjøre.. Så lurer veldig på hva annet det ellers kan være :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå