Venter tvillinger Januar13 Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Altså løs mage kan man vel godt si... Begynnt og få det de siste ukene.. er 35uker i dag.. Hjelper ikke og gå på do (for det kommer ikke noe liksom) skikkelig mageknipe :S Noe spes grunn for det tro???
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 28. mai 2010 ingen??? Ingen som er litt uggen i magen til tider.. natta/morran???
Gjest Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Hei Jeg er nok omvendt. Er så stappa at det er rene jubelen om jeg klarer å gå på do. Men føler meg ofte uggen på morgenen, veldig kvalm. I følge min far, som er lege, kan en få en oppblomstring av kvalme i siste del av svangerskapet. Jippi.....
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2010 den håper jeg er ferdig med (kvalmen) hadde det for 2uker siden her.. kastet opp mer da enn jeg gjorde i starten av svangerskapet her.. men er denne magen da som er sånn uggen i det siste.. men på do kommer det ikke..
IreneSofie Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Er 38 uker, og har gått på do mellom 2-3 ganger hver dag den siste uka... ja nr 2 altså.. Ikke noe nastye greier heller, bare helt vanlig. Deilig å ha en velfungerende mage sånn på tampen. Har hatt perioder med forstoppelse tidligere. Har hørt at det kan være et tegn på at fødselen nærmer seg (altså at kroppen liksom tømmer seg), tror dere det er noe i det?
Grateful mom Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Jeg fløy masse på do den siste uken før fødsel!! Hele tiden! Følte meg ganske tom etterhvert ja, hehe... Men da ble det god plass for babyen å komme ut hvertfall
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 Vært rar i magen under hele svangerskapet jeg. Veldig hard, omtrent forstoppelse. Siste dagene nå har jeg vært skikkelig løs i magen, og er det fortsatt. Kommer liksom litt ut der bak veldig ofte, opp mot 10 ganger om dagen, helt løst. Det blir litt SÅRT etterhvert, vurderte å teste sinksalve, hahaha. Er 34 uker i morgen jeg.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 28. mai 2010 får ikke ut noe jeg.. bare vondt i magen spes om natta og om morra`n
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 28. mai 2010 #10 Skrevet 28. mai 2010 Har det slik, jeg også.. Har vært igjennom intens kvalme også.. Har sovet mye med varmeflaska mot magen, for å si det slik:( Har vel bare delvis hatt løs mage.. Varierer.. Kan ha både og på samme dag liksom.. Tror bare det er noe som kommer mot slutten av graviditeten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå