Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Jeg følte meg så kvalm i går og det endte med at jeg gulpet opp små mengder lyserødt blod. Siden det var så lite tenkte jeg ikke så mye over det men i dag tidlig kastet jeg opp store mengder, nesten så det rant ut fra munnen...Vet det høres skikkelig ekkelt ut, er det grunn til bekymring? Blodet var litt mørkere enn i går men ikke spesielt tykt. Er det normalt? Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Synes du? Mener du fastlege eller legevakt? Føler meg jo merkelig nok i fin form utenom. Hmm...Kan det utløses av stress? Har hatt det svært hektisk i det siste. Hi
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Det er vel ikke "normalt" å kaste opp blod?!? Ringe legen kanskje???
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Samme det, men jeg ville kommet meg til legen snarest. Det er jo bra at du er i fin form, men tror ikke det er særlig bra å kaste opp blod, det kan jo tyde på at du blør i magen? Jeg vet ikke, men ville sjekka det ut snarest. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 Det er ofte en indikator på magesår. Kan også være kreft. Ikke for å skremme deg men du MÅ til legen! I dag! Ring NÅ! Er sikkert på at du får en akuttime.
Gjest ->>- Skrevet 27. mai 2010 #8 Skrevet 27. mai 2010 Det er selvfølgelig ikke normalt. Du ringer fastlegen og får deg en akuttime.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå