Gå til innhold

Noen som kan foreslå reisemål (Weekendtur)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å overraske mannen min med en weekendtur ettersom vi har 5 års bryllupsdag fredag 2. juli. Skal ha en operasjon 3 uker før, så bading, lange avstander og fysiske aktiviteter er kanskje ikke det beste. Har vært gravid og/eller hatt baby siden høsten 2006. Tror vi hadde hatt godt av å komme oss litt bort og uten barn.

Ikke så feit lommebok, men kommer nå inn litt feriepenger og skattepenger. Tenker at det kanskje kan være lurt å lete opp restplasser ettersom jeg heller ikke helt vet omfanget av operasjonen enda... Hvilke nettsider er fine å finne reiser på? Blir jo nesten høysesong for ferie, så kanskje vanskelig å finne noe...!

Frankrike er ikke ønskemål for mannen. Vi er ikke så spesielt bereiste, så forslag taes imot med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til Tallin med et vennepar i sommer. Har vært der tidligere også og gleder oss til å reise tilbake :) Betaler vel ca. 3000kr per par for fly og 3 netter på 4 (eller 5?) stjerners spahotell.

Skrevet

Riga kan anbefales! Flott by, rimelig - og bra standard på hotell og mat.

airbaltic.com og norwegian flyr dit, se også skyscanner.net

Hotell: booking.com

Dersom dere må avlyse reisen pga operasjonen vil dere kunne få refundert på reiseforsikring dersom legeerklæring kan fremlegges.

Skrevet

Tusen takk begge to! Baltikum hadde jeg ikke tenkt på... :) Da skal jeg sjekke litt mer.

Skrevet

Berlin! London! København! Gøteborg (veldig billig med tog fra Oslo)! Barcelona! Palma på Mallorca! Ofte lurt å finne et sted flere norske flyselskaper flyr til, da er det lettere å finne en god pris.

Jeg har best erfaring med å lete etter hotellrom på en søkemotor og kjøpe flybillett utenom, men nå i disse askesky-tiden er det tryggere å bestille dette sammen. Da har man bedre rettigheter om man ikke kommer seg hjem når man skal. Denne kombinasjonen tilbyr både SAS og Norwegian.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...