Gjest Siklerotte Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Hat og elsk og sånt, det er jo litt savnet. Hat; Mennesket som gjør meg kvalm. Mennesket som gir meg hodepine. Mennesket som ødelegger eksamenskonsentrasjonen, og faen, den trengs! POLLEN. Elsk; Mennesket som gjør meg kvalm, betyr at jeg faktisk ikke spiste i hele tatt i går, eller så langt i dag, og derfor kan unne meg en fin kaloribombe senere, nesten uten dårlig samvittighet. Namnam, pizza da, kanskje?
Gjest sug lut Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Det er mennesker som er det store aberet ved menneskeheten. Samt selvsagt pollen, men det er underordna. Pizza hjelper mot det meste, det har jeg ikke smakt på evigheter så det kunne være en ide, da blir resten av slekta glad i meg også. Men du bør spise litt før pizzaen også, rotta.
blomstre Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Hat SNØRR! Hvor sterk nesespray kan jeg gi ungen før jeg blir meldt til BV? Snørret MÅ vekk innen onsdag morgen (ny operasjon). HOW? Elsk Selskapskjole på jobb :-)
Gjest Siklerotte Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Masse nesespray, vitaminer og damp kanskje? Sympati skal du i hvert fall få, for det er dessverre ikke så enkelt å fjerne. Pizza ja, men jeg vet ikke om jeg skal bestille, eller om jeg faktisk skal lage selv? Eller skal jeg gå for en god gammeldags frossen en? Valget er ikke lett, alt frister - og den bør kanskje være litt sunn. Skal jo ha rømmedressing, tross alt! Vær god med slekten, ta pizza i dag! Så kan du dele en god oppskrift med meg. Man bør ikke spise for mye på en pizzadag, men kanskje jeg tar en eksamensrugsprø!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå